Ландоле Mercedes-Maybach G-класу вийде обмеженим тиражем

Перший позашляховик під брендом Mercedes-Maybach виявився не пікапом або просто подовженим G-класом, а ландоле. Рідкісний тип кузова з відкритою задньою частиною салону (який, втім, цілком в традиціях Майбаха) дістався моделі G 650 Landaulet. Вона побудована з урахуванням досвіду роботи над версіями AMG G 63 6x6 і G 500 4x4². Тут теж є портальні мости, блокування диференціалів, але мотор куди солідніше: не "вісімка», а V12 6.0 c віддачею 630 к.с. і 1000 Н • м (як на G 65).

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet

Довжина моделі дорівнює 5345 мм (+845 до версії G 500 4x4²), колісна база - 3428 (+578 мм), висота - 2235 (-10 мм), кліренс - 450 мм (той же).

Детальніше...

Універсал Mercedes-AMG E 63 поступився седану одну десяту

Перехід Мерседеса Е-класу у виконанні AMG на повний привід підняв динаміку на суперкарівський рівень. Седан Mercedes-AMG E 63 4Matic + вистрілює до сотні за 3,5 с, а його S-версія - і зовсім за 3,4 с. Навіть 560-сильна Ferrari California T в прольоті - 3,6 с! До речі, італійський родстер за своїми швидкісними даними трохи ближче до універсалів Mercedes-AMG E 63 4Matic + і E 63 S 4Matic +, які тільки дебютували (поки що в Мережі). «Заряджені» версії Estate, які живцем вперше покажуть на початку березня на Женевському автосалоні, досягають планки 100 км/год через 3,6 і 3,5 с відповідно. Всього на одну десяту повільніше седана.

Mercedes-AMG E 63 Estate

Мотор V8 4.0 намагається догодити не тільки буйним, а й «зеленим». Двотонний універсал споживає в змішаному циклі 9,1-9,4 л палива на 100 км. Зрозуміло, не в останню чергу завдяки системі відключення половини циліндрів при часткових навантаженнях.

Детальніше...

Кросовер Mercedes-AMG GLC 63 Coupe склав компанію побратиму

В кінці грудня минулого року ми показали шпигунські знімки «гарячого» кросовера Mercedes-AMG GLC 63. Незважаючи на пристойне маскування, ми запідозрили, що решітка радіатора новачка оформлена як у спорткара AMG GT. А ще цілком логічним було очікувати створення аналогічної версії на ім'я Mercedes-AMG GLC 63 Coupe. Тепер і вона попалася фотографам на зимових тестах, теж з такою «зубастою» решіткою.

Mercedes-AMG GLC 63 Coupe

До прем'єри цього автомобіля залишилося ще кілька місяців, так що фінальний варіант може виглядати дещо інакше. Ну і, звичайно, різні диски спереду і ззаду - примха випробувачів.

Детальніше...

Скульптура Aesthetics A виразила седан Mercedes А-класу

Дизайнери з Зіндельфінгена представили скульптуру Aesthetics A, яка, за їхніми словами, дає чітке уявлення про стратегію і філософії «чуттєвої чистоти». Як пояснив глава стилістів Гордій Вагенер, кількість ліній і «складок» в формі кузова зведено до мінімуму. Динамічні поверхні розташовані під кутом один до одного, щоб за рахунок гри світла і тіні підкреслити пропорції. Мовляв, «покладено початок нової ери дизайну». Автори прямо говорять: першою моделлю з такою естетикою стане седан А-класу.

Скульптура Aesthetics A

Нова стилістика протягом найближчих трьох років охопить до восьми моделей. Наприклад, це сімейство CLA і «другий» GLA. Торкнеться вона і вантажівки, на що натякав концепт Future Truck 2025.

Детальніше...