Глава Daimler зробив Селфі на тлі нового «Мерседеса»

Фотографію топ-менеджер німецького автоконцерну опублікував на своїй сторінці в соціальній мережі LinkedIn. На знімку, який зробив глава концерну Daimler Дітер Цетше, відображений закамуфльований прототип Mercedes-Benz A-Class четвертого покоління, пише Motor1. Передбачається, що автомобіль буде побудований на модульній платформі MFA, яка також послужить основою ще для цілого ряду моделей марки.

Детальніше...

«Гелік» для Японії: незвичайний колір і ліве кермо

В цьому році Mercedes-Benz відзначає 50-річчя з дня заснування придворного тюнінг-ательє AMG. І в честь цього ювілею «Мерс» представив модель під назвою G63 50th Anniversary Edition. Всього буде випущено 50 таких автомобілів, причому вони призначені виключно для ринку Японії. А тепер подивіться на фотографії салону - всі «Геліки» в особливій версії будуть виключно з... лівим кермом. Тобто «неправильним» для ринку Японії. Але такі особливості - в Японії вважається особливим шиком їздити саме на «ліворукій» машині.

G63 50th Anniversary Edition

Детальніше...

Купе Mercedes-AMG C 63 найсильніше зміниться зовні

Прототипи оновлених Мерседесів C-класу вже почали накочувати тестові кілометри. У лютому вперше в об'єктиви фотокамер попався седан серії W205. Судячи по автомобілю, ретуші піддадуться бампери, світлодіодні фари і ліхтарі, форми яких не торкнуться, але злегка змінять конфігурацію елементів. І ось тепер перед нами ще одна «цешка», але на цей раз дводверна, та ще й в «зарядженій» модифікації Mercedes-AMG З 63. Після рестайлінгу купе отримає перероблені бампери і фронтальну оптику, а ще, за чутками в зарубіжній пресі, колишні грати радіатора змінить щось схоже на Panamericana grille від оновленого спорткара Mercedes-AMG GT.

Mercedes-AMG C 63 Coupe

Детальніше...

Концерн Daimler освоїв рентген під час краш-тесту

Краш-центр Товариства Фраунгофера, Центр досліджень по пасивній безпеці (i-protect Tech Center) в окрузі Фрайбург, що працюють в кооперації з фірмами Daimler, Bosch і поруч німецьких університетів, мають намір використовувати в своїх дослідженнях нову технологію рентгенівської фотографії під час краш-тестів ( X-ray car crash, X-CC), розроблену в Інституті високошвидкісної динаміки ім. Фраунгофера (Інститут Ернста Маха). До сих пір подібний аналіз був можливий лише в статиці.

Рентген, зроблений безпосередньо в момент деформації деталей, може багато розповісти про роботу силової структури кузова.

Детальніше...