Концерн Daimler освоїв рентген під час краш-тесту

Краш-центр Товариства Фраунгофера, Центр досліджень по пасивній безпеці (i-protect Tech Center) в окрузі Фрайбург, що працюють в кооперації з фірмами Daimler, Bosch і поруч німецьких університетів, мають намір використовувати в своїх дослідженнях нову технологію рентгенівської фотографії під час краш-тестів ( X-ray car crash, X-CC), розроблену в Інституті високошвидкісної динаміки ім. Фраунгофера (Інститут Ернста Маха). До сих пір подібний аналіз був можливий лише в статиці.

Рентген, зроблений безпосередньо в момент деформації деталей, може багато розповісти про роботу силової структури кузова.

Детальніше...

Седан Mercedes-Benz S-класу отримав нові мотори і гору електроніки

Напередодні відкриття автошоу в Шанхаї німці представили оновлений седан Mercedes-Benz S-класу. Революції в зовнішності цілком передбачувано не відбулося, та й розробники з великим натхненням говорять про інші досягнення: на різних варіаціях «Ески» з'явилися рядні бензинова і дизельні «шістки» з нового модульного сімейства, чотирилітра «бітурбовісмка» і 48-вольта бортова мережа, плюс купа прогресивних помічників водія. Запланована і поліпшена версія типу plug-in. І все ж зустрічають по одягу.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Зовнішні зміни типові: бампери і оптика. У фарах з'явилося по три світлодіодні смужки - тепер флагманський седан трохи простіше розпізнати в потоці (на представлених знімках машини з пакетом AMG Line).

Детальніше...

«Чуттєва чистота» - новий дизайн марки Mercedes

На Шанхайському автосалоні компанія Mercedes-Benz показала концептуальний компактний седан. В кінці січня мерседесівці представили скульптуру Aesthetics A, яка натякнула на дизайн майбутніх компактних моделей марки. Тепер дизайнери «відсікли» від абстрактного образу «зайве», і ми можемо зрозуміти, яким буде майбутній седан А-класу.

Детальніше...

Mercedes випустить на дороги «короля спорт-кросоверів»

У Нью-Йорку буде представлений Mercedes-AMG GLC 63, оснащений чотирилітровим бітурбомотором V8. За останньою мерседесівською традицією версій буде дві: GLC 63 потужністю 476 к.с. (650 Н ∙ м) і GLC 63 S віддачею 510 к.с. (700 Н ∙ м). У обох машин максимальна швидкість обмежена позначкою 250 км/год, але «базовий» GLC 63 до 100 км/год розганяється за 4,0 секунди, а GLC 63 S - на 0,2 секунди швидше.

Mercedes-AMG GLC 63

Детальніше...