Родстери Mercedes SLK і SL порідняться

У надрах компанії Mercedes-Benz прийняті ключові рішення про майбутні моделі SLK і SL. Обидві будуть побудовані на загальній платформі MSA (модульна спортивна архітектура), проектування якої знаходиться на ранній стадії. І все ж, за інформацією інсайдерів, відмінностей між родстерами набереться, мабуть, не менше, ніж уже є зараз. Зокрема, SLK збереже вірність жорсткому складному даху, а ось SL перейде на м'який верх, що знову набирає популярність і володіє цілим рядом переваг.

Mercedes-Benz SL

Нинішнє покоління SL з'явилося в 2012 році. У гамі моторів присутні агрегати V6, V8 і V12 потужністю від 333 до 630 к.с.

Mercedes-Benz SLK

Для SLK жорсткий верх є свого роду візитною карткою, адже в сучасній історії цей родстер був одним з першопрохідців (нагадаємо, з'явився він у 1996 році). М'який верх для SL - зовсім не дивина. Перші чотири покоління оснащувалися тканинною «кепкою» ( хоча німці пропонували знімний жорсткий верх). Тільки в п'ятому поколінні (2001 рік) моделі подарували металевий складний дах.

Сучасний SLK по частині підвіски є родичем «цешки» , а SL - S-класу. У майбутньому це розходження зникне, але SL збереже більш високий статус, скажімо, за рахунок опціональної пневмопідвіски. Ще автомобілі постараються якомога сильніше розвести в галузі дизайну. І в гамі моторів відмінностей набереться чимало. Зараз SLK пропонує покупцям «четвірки», V6 і V8 (184-421 к.с.). У спадкоємця базовими повинні стати нові чотирициліндрові агрегати (бензиновий на 238 к.с. і 231-сильний дизель). А в старшій комплектації з'явиться обновка: трилітрові бензинові рядні «шістки» із серії M256 - тією ж, що готують для наступного Е-класу. Відрегульовані вони будуть на видачу 333, 375, 435 (на версії AMG) і 465 к.с. (Black Series).

Aston Martin

MSA - надзвичайно гнучкий "візок", який допускає великі варіації по довжині, ширині (колії) і висоті автомобіля і навіть розташуванню агрегатів. При необхідності на ній можна буде створити навіть спорткар з коробкою передач, віднесеною до задньої осі (схема transaxle). А це означає, що якщо Mercedes-Benz таки прибере до рук компанію Aston Martin, то майбутні британські купе отримають в якості основи саме MSA. Поки ж фахівці Астона продовжать вдосконалення платформи VH.

Родстер SL в початкових версіях буде мати ті ж самі рядні «шістки», що і SLK (потужності складуть 365 і 435 к.с.), а в якості наступного щабля заплановано новий агрегат V8 4.0 від купе AMG GT. Тільки потужність у «еселки» зроблять вище - 571 к.с. Інженери передбачать під капотом SL запас простору і для мотора V12, але чи запропонують його зрештою - поки не вирішено. Зате як SLK, так і SL отримають у вигляді опції повний привід. Додамо, що наступник SLK (модель R 173) буде показаний в 2019 році, а в продаж надійде в 2020-му. Наступний SL (R 232) постане перед публікою в 2020-у, а в серію піде в 2021 році.

Mercedes-Benz SL400

До слова, в нинішньому сімействі SL - поповнення: версія SL 400 з агрегатом V6 3.0, раніше показаному на седані Е 400. Мотор з безпосереднім уприскуванням і двома турбокомпресорами прийшов на зміну «атмосфернику» V6 3.5. Новий двигун розвиває 333 к.с. і 480 Н • м, а це на 27 «конячок» і на 110 «ньютонів» більше, ніж у попередника. З нуля до сотні SL 400 розганяється за 5,2 с. Ціна в Німеччині - 97 283 євро.

Леонид Попов, drive.ru