Концерн Daimler почне збирати легковика в Росії. Чи ні.

Першого квітня нікому не можна вірити, навіть «Ведомостям». Хоча вони підняли тему, яка цілком може виявитися правдою. Концерн Daimler єдиний з Великої німецької трійки не веде локально складання легкових машин в Росії. При цьому Мерседеси залишаються одними з найбільш затребуваних в преміум-сегменті. Підштовхнути Daimler до активних дій може внесений нещодавно Мінпромторгом проект постанови про обмеження закупівель автомобілів іноземного виробництва бюджетними структурами (за винятком держкомпаній). «Ведомости», посилаючись на джерела в керівництві Даймлера, повідомляють, що німці взялися - таки за пошук майданчика.

Поки немає інформації про те, які моделі Мерседеса планують збирати в Росії. Досить імовірно, що на конвеєр встануть седани C, E і S-класу і один з кросоверів.

Основні конкуренти Мерседеса вже давно налагодили локальне виробництво. Автомобілі BMW збираються на «Автоторе», а Audi - в Калузькій області.

В якості найбільш ймовірного партнера називається калінінградський «Автотор». Там-то завжди раді новим союзам. У разі якщо це не «качка», хотілося б вірити, що початок складання на «Автоторе» не ускладнить життя клієнтам Мерседеса. У випадку з BMW, наприклад, клієнтові іноді доводиться через суд з'ясовувати, хто саме відповідає за претензіями: російський офіс BMW не є імпортером зібраних в Калінінграді машин і несе за них лише часткову відповідальність. Нагадаємо, що у Даймлера в Росії є вже два партнера. На ГАЗі збирають Mercedes Sprinter Classic, у німців є 11 % акцій КамАЗа. Mercedes від офіційних коментарів щодо можливої співпраці з «Автотором» відмовився.

Анастасия Королькова, drive.ru