У Малайзії гонщики Mercedes оформили дубль

Друга гонка сезону остаточно підтвердила - краще всіх з розробкою болідів і двигунів, побудованих за новим технічним регламентом, впоралися інженери та мотористи Mercedes.

У Малайзії, як і в Австралії, пілоти Mercedes на голову перевершували суперників, і якщо двома тижнями раніше Льюїса Хемілтона підвела надійність машини, то в Малайзії він захопив лідерство ще в суботу, вигравши дощову кваліфікацію, а в неділю провів бездоганну гонку і здобув 23-ю перемогу в кар'єрі.

А що ж Red Bull? Так, Red Bull RB10 поки не так швидкий, як «срібні стріли», але потенціал у машини є, і можна не сумніватися, що легкої прогулянки до чемпіонського титулу у Хемілтона з Росбергом не буде. Сам Ньюї чесно визнав - щоб остаточно довести Red Bull RB10 «до розуму», буде потрібно якийсь час, але, знаючи здібності цього геніального конструктора, можна не сумніватися, що вже в травні, до початку європейських етапів, Феттель і Ріккардо отримають конкурентоспроможну техніку.

Незважаючи на те, що Хемілтон і Росберг після старту відразу ж почали відриватися від суперників, Феттель і Ріккардо провели дуже хорошу гонку, особливо це відноситься до чинного чемпіона. Втративши на старті дві позиції, Себастьян потім вийшов на третє місце і під кінець гонки навіть був близький до того, щоб випередити Росберга. Ріккардо, як і два тижні тому, пав жертвою обставин. Поза всяким сумнівом, він фінішував би на четвертому місці, але спочатку команда погано прикрутила йому колесо під час піт-стопа, потім він зламав переднє антикрило, потім знову відмовив датчика палива, а закінчив цю череду нещасть десятисекундний штраф і зхід. Але й цього суддям здалося мало, і вони покарали його позбавленням десяти місць на старті наступної гонки. Подібного кількості проблем іноді не випадає гонщикам протягом усього сезону, але Даніелю дісталася чи не їх річна норма.

Чи не запише собі в актив малайзійський етап і Кімі Райкконен. Вже на першому колі йому проколов заднє колесо Магнуссен, попутно позбавивши себе частини переднього антикрила, і поки Кімі добирався в бокси міняти пошкоджену шину, він відкотився в глибину пелетону, повернувшись на трасу тільки двадцятим. Крім того, машина втратила притискну силу із-за пошкодженого днища і Кімі так і не зміг дістатися до очкової зони, фінішувавши лише дванадцятим.

Що стосується Ferrari в цілому, то знову спостерігається звична картина: Скудерія котрий рік виступає на других ролях, причому вже зараз ясно, що шанси Алонсо поборотися за чемпіонський титул цього року мінімальні. Фернандо хоч і фінішував на четвертому місці, але чудово розуміє, що Ferrari F14 T і Mercedes W05 зараз розділяє ціла прірва. Досить подивитися на підсумковий результат - Алонсо фінішував у 35 секундах позаду Хемілтона.

А ось Дженсон Баттон і Кевін Магнуссен тепер більш обережні у своїх висловлюваннях. Якщо після австралійського етапу Баттон з оптимізмом дивився в майбутнє, а Магнуссен взагалі перебував у стані ейфорії, заявляючи, що вони почнуть перемагати вже через пару гонок. Тепер же їх захоплення зменшились. Баттон фінішував тільки шостим, а Кевін Магнуссен хоч і заробив очки, але гонку йому зіпсував інцидент з Райкконеном. Втім, можна не сумніватися, що Магнуссен себе ще покаже.

Другу гонку поспіль підтверджує свій потенціал Данило Квят. Російський пілот провів дуже непросту гонку, проте впорався з усіма випробуваннями і фінішував десятим, поповнивши скарбничку Toro Rosso ще одним балом. Володій Квят більш конкурентоспроможною технікою, і хто знає - може, йому цілком було б під силу боротися за подіум. У кожному разі, у Віталія Петрова з'явився гідний наступник, який вже здобув симпатії російських любителів Формули 1, та й не тільки їх.

Третій етап - Гран-Прі Бахрейну - відбудеться менш ніж через тиждень, гонка обіцяє бути не менш цікавою, ніж перші два етапи сезону.

Джерело: auto.mail.ru