Їдь за мною»: Mercedes-Benz B-класу F-Cell став автомобілем супроводу на злітно-посадковій смузі

Після впровадження нового Mercedes-Benz B-класу F-Cell аеропорт Штутгарта став першим у Німеччині аеропортом, що почав використовувати електромобілі на паливних елементах для супроводу літаків на злітно-посадковій смузі.

Відтепер автомобіль Mercedes-Benz B-класу F-Cell характерного чорно-жовтого забарвлення буде направляти літаки при рулюванні на злітно-посадковій смузі і до гейтів. При потужності 136 к.с. і максимальної швидкості 170 км / год, цей автомобіль локально не робить ніяких вихлопів і, отже, вказує напрям не тільки на льотному полі, а й у своєму сегменті в цілому. На водневій заправній станції, яку відкрили в 2009 році на території аеропорту, цей автомобіль супроводу можна заправити воднем менше ніж за три хвилини, після чого він може подолати відстань до 400 км. Вальтер Шефер, керуючий директор компанії, яка здійснює експлуатацію аеропорту, Flughafen Stuttgart GmbH, прокоментував: «Як ви бачите, ми йдемо в ногу з часом в тому, що стосується останніх технологічних розробок в області систем приводів, які використовуються в наземному транспорті».

mercedes-benz b-класу f-cell - автомобіль супроводу літаків

Зовсім недавно новий електромобіль на паливних елементах піддався серйозній перевірці на предмет придатності для повсякденного використання і технологічної зрілості в рамках світового автопробігу F-Cell World Drive. З кінця січня до початку червня три автомобілі Mercedes-Benz B-класу F Cell об'їхали навколо світу, подолавши дистанцію більше 30000 кілометрів, побувавши на чотирьох континентах і відвідавши 14 країн. Цим автопробігом концерн Daimler зміг привернути увагу до необхідності створення великої інфраструктури для автомобілів, що працюють на водні. Щоб запустити цей процес, концерн домовився про створення спільно з компанією Linde AG перших 20 водневих заправних станцій.

B-Клас F-Cell: новітнє покоління електромобілів на паливних елементах

У серці нового B-Класу F Cell нове покоління системи електроприводу на паливних елементах. Ця система відрізняється компактністю, великою потужністю, вона безпечна і прекрасно підходить для використання на щоденній основі. Паливний елемент генерує електрику, яка призводить автомобіль в рух, за допомогою хімічної реакції водню і кисню всередині самого автомобіля. Завдяки своєму великому запасу ходу, що досягає 400 км, і швидкої заправки автомобіль B-Класу F-Cell вдало поєднує в собі локальну відсутність шкідливих викидів при експлуатації, можливість переміщатися на довгі відстані і вражаючі динамічні властивості. В процесі експлуатації замість шкідливих викидів виділяється лише чиста вода. Електродвигун потужністю 100 кВт/136 л. с., легко розвиває солідний крутний момент в 290 Н • м, забезпечує задоволення від водіння і динаміку цього B-Класу F-Cell на рівні автомобіля з 2-літровим бензиновим агрегатом. При цьому B-Клас F-Cell споживає всього 3,3 л палива (у перерахунку на дизельний еквівалент згідно NEDC - Новому європейському їздовому циклу) на 100 км шляху.

Варто водієві почати гальмування або навіть просто прибрати ногу з педалі газу, як електродвигун за допомогою процесу рекуперації перетворює кінетичну енергію в електричну, яка потім запасається в акумуляторі. В ході маневрування або при переміщенні на короткі дистанції електродвигун використовує цю енергію з акумулятора. Якщо ресурсів акумулятора виявляється недостатньо, відбувається автоматичне підключення паливних елементів. Інтелектуальна система управління приводом вирішує, чи використовувати енергію літій-іонного акумулятора, паливних елементів або комбінації двох джерел. При цьому таке рішення завжди приймається, виходячи з максимальної економічності і вигоди для клієнта.

Джерело: drive.ru