Купе Mercedes-Benz S-класу відродило стару традицію

Недовго змусили нас чекати штутгартці - пройшов всього день з моменту витоку першого знімка нового купе S-класу, як серійну машину із заводським індексом C217 представили у всій красі. І, хоча «живцем» автомобіль покажуть лише на початку березня на автосалоні в Женеві, про машину ми тепер знаємо все. І, як виявилося, відмінностей від седана у дводверки навіть більше, ніж ми думали. І з цією моделлю Mercedes повертається до давно забутої традиції найменування своїх великих купе. Найперший автомобіль цього класу, що з'явився в модельному ряду марки в 1952 році, носив назву Mercedes-Benz S 300 Coupe.

Mercedes-Benz S-Class Coupe

Як опція купе S-класу будуть доступні фари з кристалами Swarovski - по 47 штук в кожній. Смужки діодів денного світла інкрустовані 17 стразами, а ще 30 є частиною поворотників.

У поперечно розташованому глушнику встановлені заслінки з пневматичними актуаторами, які, відкриваючись при підвищенні швидкості, перенаправляють потік вихлопних газів і роблять звук вихлопу голосніше. Момент відкриття залежить від обраної програми трансмісії - в режимі S це відбувається раніше, ніж в режимі E.

Купе побудовано на тій же платформі, що і чотиридверка, проте за основу було вирішено взяти вкорочену версію з колісною базою 2945 мм. У підсумку довжина машини склала 5027 мм, що на 21 см коротше, ніж довгобазний седан. При цьому машина нижче на 8,5 см при незмінній ширині . Дводверний S-клас отримав ті ж восьмициліндрові двигуни, що і седан, в представленій на даний момент версії S 500 мотор видає 455 к.с. і 700 Н • м. Однак агрегатуватися мотори будуть з дев'ятиступеневим «автоматом» 9G Tronic, розрахованим на крутний момент до 1000 Н • м, що дозволить встановлювати цю коробку передач і на версії від AMG.

Панорамний скляний дах оснащена технологією затемнення Magic Sky Control, такий ми бачили на родстері Mercedes SLK.

До того ж ревізії піддалася система Magic Body Control. І це оновлення гідно окремої згадки. Якщо стереокамери, встановлені на седані, були навчені розпізнавати лише нерівності на дорозі, то купе буде «бачити» повороти. Оцінюючи крутизну віражу на відстані до 15 метрів перед автомобілем і грунтуючись на поточній швидкості і свідченнях акселерометрів, машина, наслідуючи поведінку мотоциклістів, превентивно нахиляється всередину повороту на кут до 2,5 °. Система працює в діапазоні від 30 до 180 км/год і дозволяє проходити повороти на більшій швидкості. Творці купе S-класу спочатку заявляли, що машина буде орієнтована на водія і розробляється з урахуванням драйверских амбіцій господаря. Раніше купе CL було менш драйверским, ніж седан, що пояснювалося так: за кермом дводверки зазвичай знаходиться власник, а не підготовлений шофер, і навантажувати його без потреби нема чого. Будемо сподіватися, що ця зміна не позначиться на комфорті.

Архітектура салону у купе в цілому близька до інтер'єру седана, проте є чимало відмінностей. Зокрема, інша обробка з великою кількістю дерева і гальванізованих вставок, нове кермо, менше стилізоване під ретро, відсутність годинника в центрі передньої панелі. Аудіосистема Burmester присутня і у дводверки .

Частиною цієї концепції є також нова система проекції даних на лобове скло. Повнокольорове зображення розміром 21х7 см і з розширенням 480х240 пікселів має виглядати так, ніби висить у двох метрах від очей водія. Зрозуміло, дводверка має весь набір систем безпеки, наявний у седана. У тому числі технології запобігання зіткнень в трафіку, активний круїз-контроль і система утримання автомобіля в межах смуги, що в комплексі дозволяє в міському потоці пересуватися, взагалі не доторкаючись до керма і педалей. Системи безпеки здатні запобігати зіткненню або мінімізувати їх наслідки на швидкостях від 7 до 200 км/год. Подробиці про комплектації і ціни ми дізнаємося на автосалоні в Женеві. Початок продажів купе очікується ближче до літа цього року.

Борис Ульзибат, drive.ru