Новий Mercedes-Benz V-класу розширив спектр застосування

Прем'єру нового мінівена Mercedes-Benz V-класу ми очікували не раніше Женевського мотор-шоу. Але в Штутгарті виявилися не такими терплячими. Спочатку нам показали салон, потім - фару, а от тепер і весь автомобіль цілком. Ставши більше, технологічніше, затишніше і, імовірно, комфортніше, автомобіль покликаний відповідати запитам максимально широкого кола клієнтів. Від сімейних людей до спортсменів, від готелів до приватних підприємців. Він фактично замінює собою відразу дві машини - Viano, і R-клас.

Mercedes-Benz V-клас

Форми кузова у нового V-класу стали помітно більш складними і скульптурними. Повністю світлодіодна оптика доступна в якості опції.

Mercedes-Benz V-клас

У стандартну комплектацію входять зсувні двері на правій стороні автомобіля, але за додаткову плату таку ж можна встановити і зліва, а доплативши ще - оснастити все це, і кришку багажника на додачу, електроприводом. Висота машини - 1,88 м, так що на підземні паркінги можна заїжджати безбоязно.

З точки зору зовнішності, інтер'єру і оснащення новий V-class - це не крок, це потрійний стрибок вперед, причому гідний Олімпіади. Якщо дизайн минулого покоління був, м'яко кажучи, нудним, то мінівеном, створеним в новій корпоративній стилістиці, можна милуватися. Якщо в попередній машині панували сірий пластик і монохромні дисплеї, то тепер інтер'єр інакше як внутрішнім оздобленням не назвеш. Шкіра, дерево, алюміній, вигадлива архітектура. Якщо людині зав'язати очі, посадити в машину і лише потім зняти пов'язку - спадкоємця Viano він навряд чи упізнає.

Mercedes-Benz V-клас

Інтер'єр V-класу - якісно новий рівень серед «колег» по вантажопасажирському цеху. Лаковане дерево, шкіра на кріслах і шкірзам на передній панелі, тачпад, що розпізнає жести, фонове підсвічування - возити в такому салоні страшно не тільки вантажі, але й особливо пустотливих дітей.

Технічних нововведень в машині достатньо для невеликої книги. У першу чергу звертає на себе увагу нова підвіска з переналаштованою геометрією, поперечними стабілізаторами більшої товщини і, головне, частотнозалежними амортизаторами. Жорсткість останніх безпосередньо залежить від характеру руху, при прямолінійній вони максимально розслаблені, але при маневруванні, особливо швидкому, стають жорсткішими. Враховуючи те, що V-клас мітить в аудиторію, що звільнилася після відходу дуже комфортного R-класу, це логічний хід.

Mercedes-Benz V-клас

У Мерседеса V-класу є кілька не самих звичних для сегмента опцій - спортивний режим трансмісії, що міняє момент перемикання передач і відгук на газ, а також спортивна підвіска, занижена на 15 мм і забезпечена більш жорсткими пружинами і амортизаторами.

Мерседес V-класу має легко підібратись під будь-яку потребу. Він доступний з двома колісними базами на вибір (3200-3430). А довжина машини може становити 4895, 5140 або 5370 мм. У стандартній комплектації салон шестимісний, але кількість крісел можна як збільшити, встановивши замість роздільних крісел дивани, так і зменшити, прибравши непотрібні сидіння. До якості опції пропонуються поворотні крісла водія і переднього пасажира, які можуть обертатися на 50 ° назовні і на 180 ° всередину, - зазвичай таке буває на концептах.

Mercedes-Benz V-клас

У списку обладнання у нового V-класу є система допомоги при парковці і при виїзді з парковки, адаптивний круїз-контроль, адаптивне рульове управління, здатне імпульсами електромотора гасити паразитні вібрації і допомагати водієві компенсувати боковий ухил або вітер. Плюс до цього великий набір засобів активної і пасивної безпеки. V-клас навіть односторонні дороги розпізнавати навчений.

Мотор V-класу один - чотирициліндровий турбодизель об'ємом 2,1 л. Але залежно від версії машини він видає 136, 163 або 190 к.с. Базові машини оснащуються шестиступінчастою "механікою" з налаштованими на економію передавальними числами. Як опція на версіях 200 CDI і 220 CDI доступний «автомат» 7G-Tronic Plus, він же входить в стандартне оснащення моделі V 250 CDI. У момент старту продажів буде доступна також лімітована версія Edition 1 з широким набором додаткових прикрас і опцій. У Європі ж за базовий Mercedes V-класу попросять щонайменше 42 900 євро.

Фірмовий відеоролик допоможе вам розглянути Mercedes-Benz V-класу з усіх боків.

Борис Ульзибат, drive.ru