Супердовгобазний Mercedes S-класу залишиться Майбахом

У 2012 році без особливого галасу на спокій німці відправили марку Maybach, яку самі воскресили десятьма роками раніше. Але попит виявився не настільки великий, як припускали в концерні Daimler, та й криза 2008 року була до речі, в підсумку виробництво преміальних седанів вирішено було згорнути. І ось тепер стало відомо про те, що ім'я Maybach буде знову використовуватися.

Mercedes-Benz S222 "Maybach"

Вже кілька разів шпіонерам вдавалося зафіксувати передсерійні прототипи нового подовженого S-класу. З чуток, автомобіль буде на 200 мм довше стандартної версії. Ціни на новинку будуть варіюватися від $ 250 000 до $ 300 тисяч.

"Майбахи"

Варто відзначити, що, по суті, провалилася не марка Maybach, а сам продукт виявився невдалим. Тому цілком логічно, що в концерні вирішили не відмовлятися від бренду Maybach, адже на його розкрутку витрачені чималі гроші. Цікаво також, чи залишаться привілеї, які були раніше доступні покупцям Майбахів, а саме особистий менеджер і розширена гарантія?

І, треба сказати, за призначенням. Ті Майбахи, які випускалися недавно, по суті були розкішними версіями флагмана Mercedes S-класу. Незважаючи на те що вони досить значно відрізнялися зовні від Мерседесів, з технологічної точки зору це були ті ж «ес-класи». Видавати автомобілі за зовсім інші виявилося не найкращою ідеєю, і переплачувати тільки за марку люди виявилися не готові. Тепер же все встало на свої місця.

На початку 2000-х в компанії Daimler, по суті, вирішили переписати історію. Всі ми знали про двох засновників компанії - Готтлиба Даймлера і Карла Бенца. Але тут згадали і ще про одного учасника - Вільгельма Майбаха. Як з'ясувалося, незаслужено забутого. Віддати належне одному з батьків-засновників концерну вирішили створенням однойменного суббренда, що займається випуском розкішних автомобілів.

За даними видання Automotive news, топова довгобазна версія Мерседеса S-класу в кузові W222 буде називатися не Pullman, як це було у випадку попередніх поколінь, а Maybach. При цьому це буде просто приставка у назві, а на капоті як і раніше залишиться фірмова трипроменева зірка. Очікується, що цей автомобіль надійде в продаж у Європі вже до кінця цього року.

Анастасия Королькова, drive.ru