Mercedes GLA 45 AMG недалеко пішов від спорідненого хетча

У Токіо та Лос-Анджелесі в листопаді цього року відбувся синхронний дебют кросовера Mercedes GLA 45 AMG. Правда, тоді це був лише прототип, а от серійну версію «зарядженого» паркетника покажуть тільки на підмостках мотор-шоу в Детройті. Вже зараз німці розкрили всі технічні подробиці новинки і поділилися офіційними знімками «запальнички».

Mercedes-Benz GLA 45 AMG

Хетчбек A 45 AMG викликав у нашої редакції досить змішані почуття. До кросоверу питань напевно буде ще більше.

Mercedes-Benz GLA 45 AMG

Декларована витрата палива в змішаному циклі - 7,5 л палива на 100 кілометрів шляху.

Як і очікувалося, повнопривідник Mercedes GLA 45 AMG приводиться в рух таким же 360-сильним дволітровим турбодвигуном, який встановлюється і на хетчбек A 45 AMG, і на седан CLA 45 AMG. З нуля до 100 км/год потужний кросовер розганяється за 4,8с (для порівняння, хетч набирає сотню за 4,6с). Максимальна швидкість обмежена на позначці 250 км/год.

Mercedes-Benz GLA 45 AMG

Спортивні сидіння (на фото) пропонуються в якості опції. За замовчуванням ж ідуть більш прості крісла з ледь помітною бічною підтримкою. Таких для потужного кросовера буде явно недостатньо.

Інтер'єр автомобіля, який на прототипі був відсутній, на серійній машині, як і легко було припустити, виявився ідентичним салону хот-хетча A 45 AMG. Що стосується інших технічних удосконалень у порівнянні зі стандартним кросовером GLA, то відомо, що автомобіль отримав переналаштовану підвіску. Поки неясно, чи стала вона нижче, як у випадку з головним конкурентом новинки - 310-сильним паркетником Audi RS Q3. Цін на GLA 45 AMG також поки немає.

Анастасия Королькова, drive.ru