«Мерседес» відповів на провокаційну рекламу «Ягуара»

Компанія Mercedes-Benz відповіла на ролик «Ягуара», в якому британський виробник розв'язав «війну реклам» з німцями.

У відеоролику Jaguar була зпародійована реклама «мерседесівської» адаптивної інтелектуальної підвіски Magic Body Control, в якій людина тримає в руках курку, рухаючи її тіло в різні сторони, але при цьому положенні її голови залишається незмінним. У ролику британської компанії птах був з'їджений ягуаром, а в слогані говорилося, що «котячі рефлекси» для виробника краще «чарівного контролю тіла».

У відповідь «Мерседес» опублікував у своєму твіттері два записи. В одному з них йдеться, що «імітація є щирою формою лестощів», а в другій опублікована ілюстрація автомобіля, що наближається до ягуару і напис: «Тому що котячі рефлекси недостатньо швидкі. Система гальмування PRE -SAFE». Також в твіті говориться, що «мерседесівський» набір систем безпеки IntelligentDrive допоможе ягуару «зберегти всі свої дев'ять життів».

Джерело: motor.ru