«Ягуар» розв'язав війну реклам з «Мерседесом»

Компанія Jaguar опублікувала рекламний ролик, в якому показано, як ягуар з'їдає курку. Відео є відсиланням до реклами «мерседесівської» адаптивної інтелектуальної підвіски Magic Body Control, де зображено, як людина тримає в руках птицю і рухає її тіло в різні сторони, при цьому положення її голови залишається незмінним. Слоган ролика Jaguar говорить: «Чарівний контроль тіла? Ми вважаємо за краще котячі рефлекси. А ви?»

Оригінальний відеоролик з курками був опублікований на офіційному каналі Mercedes-Benz 23 вересня. «Відповідь» британського автовиробника з'явився 17 грудня на каналі Jaguar USA.

Американське законодавство не забороняє компаніям у своїй рекламі згадувати конкуруючі бренди. Завдяки цьому в середині 2000-х автомобільними виробниками в США було розв'язане масштабне рекламне протистояння.

Так, в 2006 році американський підрозділ компанії BMW випустило плакат із зображенням нової «трійки» і написом: «Вітаємо Audi з тим, що її модель стала автомобілем року в ПАР (A3 Sportback). Від Кращого автомобіля 2006 року».

Відповідь на постері, підготовленим маркою з Інгольштадта, була наступною: «Вітаємо BMW, з тим що її машину визнали автомобілем 2006 року. Від переможця 24-годин Ле-Мана 2000-2006 ».

Після цього в «війну» вплуталася компанія Subaru, яка зробила плакат, вітаю німецькі марки з тим, що «вони стали переможцями конкурсів краси». Далі слідував напис «від переможця конкурсу кращий двигун року».

Завершив протистояння постер британської компанії Bentley, на якому був зображений сивий чоловік, що показує середній палець.

Джерело: motor.ru