Daimler показав ювілейний концепт Mercedes-Benz F125!

mercedes-benz concept f125!Сергей Удачин, drive.ru

Одна з найяскравіших подій на стенді автоконцерну Daimler AG на автошоу в Німеччині - дебют чотиримісного прототипу Mercedes-Benz F125!, Що притягає погляди відвідувачів витіюватими обводами кузова і величезними дверима типу «крило чайки». За задумом розробників, концепт повинен наочно показати, що у великих комфортних седанів преміум-класу є «зелене» майбутнє: вони теж можуть пересуватися, не виділяючи вуглекислого газу в атмосферу і відповідати всім модним трендам.

Елегантне, немов граюче м'язами тіло автомобіля, що спирається на 23-дюймові катки, являє собою гібридну конструкцію. З розрахунку зниження маси і забезпечення достатньої міцності для виготовлення кузова прототипу поряд зі сталлю і алюмінієм німці широко використовували вуглеволокно, а також армований ним пластик (CFRP). Mercedes-Benz F125! виглядає гігантом. Довжина концепту становить 4998 мм, ширина - 1980 і висота - 1430 мм. Він на 98 мм коротше, на 109 мм ширше і на 55 мм нижче седана S-класу. Колісна база - 3333 мм, що, до речі, майже на 17 см більше, ніж у подовженій версії флагмана.

mercedes-benz concept f125!

Міцність використаних для виготовлення кузова матеріалів дозволила конструкторам відмовитися від центральної стійки, що в сукупності з дверима, що піднімаються вгору забезпечило безперешкодний доступ до всіх чотирьох місць в машині.

Колеса концепту обертають чотири електромотори, вбудовані в ступиці. Передні видають по 68 сил (75 Н • м) кожний, а задні - по 136 к.с. (200 Н • м). Їх сукупна потужність в нормальному режимі становить 231 силу, а в максимальному - 313 «коней». Піковий крутний момент, що видається всіма електромоторами відразу, жахливий - 3440 Н • м. Розробники заявляють, що прототип здатний розвивати максимальні 220 км / год і набирати сотню за 4,9 с (на 0,1 з швидше 435-сильного седана S 500 4Matic).

mercedes-benz concept f125!

Концепт оснащений електронним помічником Advanced Driving Assist, який може керувати машиною в автоматичному режимі нарівні з водієм, виконуючи перестроювання з ряду в ряд на багатосмугових дорогах з одностороннім рухом, а в перспективі буде навіть самостійно здійснювати обгони інших учасників руху.

Енергію для електродвигунів виробляє гібридна силова установка на паливних елементах - F-CELL Plug-in Hybrid. Необхідний для роботи паливних осередків водень у кількості 7,5 кг закачується під тиском 700 бар (як у компактвена B-Class F-Cell) в спеціальні резервуари, вбудовані в підлогу машини. Запас ходу автомобіля на повному баку становить значні 1000 км. Причому 50 км з них концепт проїде на енергії захованого за спинкою пасажирського дивана літієво-сірчаного акумулятора ємністю 10 кВт. Останній заряджається за потребою на спеціальних станціях бездротовим способом.

mercedes-benz concept f125!

Комунікація водія з концептом здійснюється за допомогою численних сенсорних дисплеїв. Інформація надається людині, що сидить за кермом через екрани на передній панелі, а також тривимірним проектором, розміщеним у верхній частині центральної консолі. З правого боку на панелі - висувається 17-дюймовий дисплей. З його допомогою мультимедійної системою можна керувати, жестикулюючи як на пасажирському місці, так і з заднього дивана, що нагадує широкий шезлонг.

За футуристичністю інтер'єру, вражаючого простотою форм, поверхонь та ліній, ховаються десятки передових технологій і бортових систем. Особливо німці пишаються інформаційно-розважальним комплексом @ yourCOMAND, що демонструє перспективи автомобільної телематики, а також комунікації людини з навколишнім світом. З його допомогою, за допомогою сенсорних екранів, голосу або жестів руки водій може, не відриваючись від дороги, управляти любою наданою йому корисною і цікавою інформацією - від зведення новин до прогнозу погоди і даних про пробки. А завдяки функціям Seamless Experience людина завжди буде мати доступ в Мережу, у тому числі до будь-яких засобів масової інформації та соціальних мереж, що її цікавлять.