Новий Mercedes C-класу ступив назустріч S-класу

Публічний дебют нового покоління седана Mercedes C-класу відбудеться тільки через місяць на мотор-шоу в Детройті, але німці не стали мучити і розсекретили всі подробиці про чотиридверку заздалегідь. Треба сказати, що автомобіль перевершив всі очікування. Тепер не тільки зовнішність у «цешки» в стилістиці флагманського S-класу, а й технічна начинка наподобі старших моделей.

Mercedes-Benz W205

Зовнішня схожість з представницьким седаном Mercedes S-класу видно неозброєним оком. Список електронних помічників, доступних для «цешки», практично той же, що і для флагмана.

Mercedes-Benz W205

У довжину седан C-класу додав 95 мм і тепер налічує 4686 мм. Колісна база підросла на 80 мм, до 2840. Обсяг багажника збільшився на 5 літрів і складає 480 л.

У порівнянні з седаном минулого покоління нова «цешка» скинула близько 100 кілограмів. Зниження маси вдалося добитися завдяки більшому використанню в конструкції кузова алюмінію, в абсолютних цифрах це 48%. Важливою конструктивною відмінністю від попередника є і відмова від передніх стійок McPherson і повернення двоважільки. Наймовірніше, на такий крок німців змусила пневмопідвіска. Так, C-класу тепер доступна як опція пневмопідвіска, яку поки не пропонують конкуренти.

Mercedes-Benz W205

Розробку дизайну інтер'єру нового C-класу доручили бюро, розташованому в Італії. Зовні салон став помітно затишніше і нарядніший. Чи дала надбавка у довжину більше простору в ногах задніх пасажирів, дізнаємося при особистій зустрічі з седаном.

Моторна гамма також піддалася ревізії. Базовою залишилася версія C 180 з турбомотором 1.6 потужністю 156 к.с. Модифікація C 200 тепер буде оснащуватися дволітровим двигуном, але віддача залишилася колишньою - 184 сили. Дизель поки один - C 220 BlueTEC 2.1 ( 170 к.с.). Всі мотори агрегатуються як з шестиступінчастою "механікою", так і з «автоматом" 7G-Tronic. Пізніше гаму силових агрегатів поповнять 238-сильний мотор, 333-сильний бітурбодвигун V6 3.0, а також дизель 1.6 фірми Renault, що видає від 115 до 136 сил, і гібридна модифікація C 300 Hybrid.

Mercedes-Benz W205

Для автомобілів з звичайної пружинної підвіскою пропонується вибір з трьох варіантів електроннокерованих амортизаторів.

Замовлення на седан C-класу нового покоління в Європі вже приймаються. Там прайс-лист стартує з позначки 33 500 євро за базову версію. У нашій країні також вже можна оформити попереднє замовлення, але виробництво машин для нашого ринку почнеться тільки в лютому, а перші «живі» автомобілі дістануться до дилерів до весни. Ціни поки не називаються, але, за попередніми даними, подорожчання в порівнянні з моделлю минулого покоління складе близько 5 %. Всі подробиці про новинку ми постараємося довідатися в рамках презентації «цешки» в Детройті.

Анастасия Королькова, drive.ru