Німецька компанія представила повнопривідну модифікацію вантажопасажирської моделі Sprinter, що недавно пережила рестайлінг. Автомобіль здатний підключати передню вісь при натисканні кнопки. За нормальних умов розподіл тяги становить 35:65 на користь задньої осі. Далі за балансом тяги стежить електронна система 4ETS: вона пригальмовує колесо, що буксує, щоб більший момент йшов на колеса з кращим зчепленням з дорогою. Механічних блокувань диференціалів тут немає. Це пояснює відносно малу надбавку в масі, яку дає повнопривідна трансмісія, - всього 115-135 кілограмів залежно від модифікації.
Готельний бізнес в засніжених гірських районах, лісове господарство, будівельні майданчики, енергопостачання та технічне обслуговування промислової інфраструктури у віддалених районах - всі ці сфери, за запевненням авторів моделі, потребують такого автомобіля.
Як опції на оновленому повноприводному Спринтері можна отримати системи допомоги при спуску з пагорба (новинка для моделі) і старті на підйомі, а також позашляхові шини з більш зубастим протектором. Ще одна опція - понижуючий редуктор Low Range, що включається окремою кнопкою. Він збільшує загальне передавальне відношення трансмісії в 1,42 рази. У салоні покупці виявлять перероблений важіль коробки передач, нове радіо з інтерфейсом Bluetooth, телефонною клавіатурою і навігацією, а також нову оббивку сидінь.
На вибір запропоновано три дизельних мотора: чотирициліндровий агрегат 2.1 в двох рівнях форсування (129 к.с., 305 Н•м і 163 к.с., 360 Н•м) , а також мотор 3.0 V6 (190 к.с., 440 Н•м). Базова коробка передач - шестиступінчаста "механіка", як опція - п'ятиступінчастий «автомат». Витрата палива повнопривідних версій Спринтера на 0,4-0,8 літра вище, ніж у аналогічних задньопривідних модифікацій. Як і звичайний Спринтер в році, що минає, нова версія 4x4 отримала системи запобігання зіткнення, моніторингу смуги руху і сліпих зон, автоматичного управління дальнім світлом. А в 2014 році тут з'явиться ще й асистент, який допомагає справлятися з машиною при поривах бічного вітру.
У порівнянні з моноприводними версіями кузов варіанту 4x4 піднятий на 110 мм спереду на 80 мм ззаду. Кути в'їзду, з'їзду і кут рампи зросли з 18 до 28, з 22 до 27 та з 17 до 25 градусів відповідно. Можливий підйом виріс на 20 %, а глибина броду - з 500 до 610 мм. Щоб піднятий Спринтер не завалювався, у нього посилені стабілізатори поперечної стійкості.
Повнопривідне виконання можна замовити фактично для будь-якого Спринтера - «автобуса» і панельного фургона, шасі з одинарною кабіною, варіанти з повною масою в 3,5 або 5 тонн, з різною колісною базою, з одинарними або подвійними шинами на задній осі. Доплата за таку модифікацію становить 8391 євро. За опціональну раздатку з «понижайкою» візьмуть ще 534 євро.
Леонид Попов, drive.ru