Фірма Mercedes оновила фургон Sprinter 4x4

Німецька компанія представила повнопривідну модифікацію вантажопасажирської моделі Sprinter, що недавно пережила рестайлінг. Автомобіль здатний підключати передню вісь при натисканні кнопки. За нормальних умов розподіл тяги становить 35:65 на користь задньої осі. Далі за балансом тяги стежить електронна система 4ETS: вона пригальмовує колесо, що буксує, щоб більший момент йшов на колеса з кращим зчепленням з дорогою. Механічних блокувань диференціалів тут немає. Це пояснює відносно малу надбавку в масі, яку дає повнопривідна трансмісія, - всього 115-135 кілограмів залежно від модифікації.

Mercedes-Benz Sprinter 4x4

Готельний бізнес в засніжених гірських районах, лісове господарство, будівельні майданчики, енергопостачання та технічне обслуговування промислової інфраструктури у віддалених районах - всі ці сфери, за запевненням авторів моделі, потребують такого автомобіля.

Як опції на оновленому повноприводному Спринтері можна отримати системи допомоги при спуску з пагорба (новинка для моделі) і старті на підйомі, а також позашляхові шини з більш зубастим протектором. Ще одна опція - понижуючий редуктор Low Range, що включається окремою кнопкою. Він збільшує загальне передавальне відношення трансмісії в 1,42 рази. У салоні покупці виявлять перероблений важіль коробки передач, нове радіо з інтерфейсом Bluetooth, телефонною клавіатурою і навігацією, а також нову оббивку сидінь.

На вибір запропоновано три дизельних мотора: чотирициліндровий агрегат 2.1 в двох рівнях форсування (129 к.с., 305 Н•м і 163 к.с., 360 Н•м) , а також мотор 3.0 V6 (190 к.с., 440 Н•м). Базова коробка передач - шестиступінчаста "механіка", як опція - п'ятиступінчастий «автомат». Витрата палива повнопривідних версій Спринтера на 0,4-0,8 літра вище, ніж у аналогічних задньопривідних модифікацій. Як і звичайний Спринтер в році, що минає, нова версія 4x4 отримала системи запобігання зіткнення, моніторингу смуги руху і сліпих зон, автоматичного управління дальнім світлом. А в 2014 році тут з'явиться ще й асистент, який допомагає справлятися з машиною при поривах бічного вітру.

У порівнянні з моноприводними версіями кузов варіанту 4x4 піднятий на 110 мм спереду на 80 мм ззаду. Кути в'їзду, з'їзду і кут рампи зросли з 18 до 28, з 22 до 27 та з 17 до 25 градусів відповідно. Можливий підйом виріс на 20 %, а глибина броду - з 500 до 610 мм. Щоб піднятий Спринтер не завалювався, у нього посилені стабілізатори поперечної стійкості.

Повнопривідне виконання можна замовити фактично для будь-якого Спринтера - «автобуса» і панельного фургона, шасі з одинарною кабіною, варіанти з повною масою в 3,5 або 5 тонн, з різною колісною базою, з одинарними або подвійними шинами на задній осі. Доплата за таку модифікацію становить 8391 євро. За опціональну раздатку з «понижайкою» візьмуть ще 534 євро.

Леонид Попов, drive.ru