Mercedes CLA краде клієнтів у Camry і Accord

Mercedes-Benz CLA

Прямо зараз Toyota і Honda жадають з'ясувати стосунки з Mercedes. Суть претензії зводиться приблизно до наступного: "Тевтонські негідники, вистачить красти клієнтів, які купують наші нудні сімейні седани". Або щось в цьому роді.

Справа в тому, що передньопривідний Mercedes CLA виявився досить серйозним гравцем. Концерну він знадобився, щоб допомогти оптимізувати корпоративні показники економії палива, заманити молодих покупців і не відставати від інших марок преміум-класу, які запустили привабливі компактні моделі.

І це їм вдалося. Bloomberg повідомляє, що продажі Mercedes в цьому місяці зросли на 15% порівняно з минулим роком в значній мірі завдяки CLA. Американський аналітик Кліфф Бенкс висловив цікаву точку зору: "Все вірно, CLA краде покупців у Camry і Accord. Хто б міг подумати? Якщо трохи поміркувати, то сенс з'являється. Mercedes любить робити акцент на стартовій ціні в 29 900 доларів, і більшість машин продається якраз в цьому діапазоні або трохи дорожче. За цю суму ви отримаєте добре укомплектований Accord або Camry. І якому ж бренду віддадуть перевагу американці: Honda або Mercedes? Відповідь очевидна".

Все це наводить на 2 цікавих висновки: по-перше, американці жертвують більш дорогими японськими машинами заради люксових німців початкового рівня і, по-друге, покупці Accord і Camry - це в середньому люди від 50-60 років, так що CLA приваблює аж ніяк не молодих, як спочатку передбачалося.

Таким чином, виходить, що автовиробник запускає доступний автомобіль в надії на молодь, а замість цього отримує літніх клієнтів, які просто хочуть заощадити.

Джерело: autoutro.ru