Купе Mercedes AMG GT буде швидше SLS на Нюрбургринзі

Новий спорткар AMG GT (раніше позначався як SLC), як відомо, не стане прямою заміною купе Mercedes SLS AMG (хоча б через набагато меншу ціну 110-120 тисяч євро), що знімається з виробництва. Однак за багатьма параметрами він повинен виявитися не гірше, а то і краще свого ідеологічного попередника. Про це повідомляє видання Autocar, посилаючись на інсайдерів. Насамперед підтверджений двигун - повністю новий агрегат V8 4.0 з двома турбокомпресорами. Розвивати він в базовому варіанті буде 500 к.с. ( у SLS було 571 к.с.). При цьому новачок повинен володіти спорядженою масою приблизно 1500-1550 кілограмів. Це ненабагато, але все ж менше, ніж маса SLS ( 1620 кг у версії купе).

AMG GT

Довжина новинки досягає 4,5 метра (у SLS було 4638 мм), ширина - 1939 мм, висота 1287 мм.

AMG GT

За даними британців, нове спортивне купе де-факто виявиться ліфтбеком - із заднім люком, що відкривається разом зі склом. Така зміна в порівнянні з купе SLS зроблено заради полегшення доступу в багажник. Новинка отримає висувне антикрило, як на SLS, а от бічні двері будуть звичайними.

Ще цікавіша інформація про максимальний крутний моменті нового турбомотора. Він приблизно дорівнює моменту, що развиває атмосферний двигун V8 6.2 на SLS, тобто становить близько 650 Н•м. При цьому, якщо у SLS піковий момент видавався на 4750 об/хв, то на GT він буде доступний нижче, ніж на 2000 об/хв. Не дивно, що за динамікою GT повинен бути щонайменше не слабкіше SLS. Новинці пророкують розгін з нуля до ста за час, помітно менше, ніж 4 секунди ( у SLS було 3,8 с ), а максималка Mercedes AMG GT перевищить 300 км/год ( у SLS було 317 км/год). До речі, новий чотирьохлітровий агрегат є найближчим «родичем» дволітрової «турбочетвірки» від A 45 AMG, що говорить про великий потенціал для подальшої форсування.

AMG GT

Модель AMG GT запозичила платформу і деталі шасі (подвійні поперечні важелі спереду і багатоважілька ззаду) від SLS, але, звичайно, техніка була доопрацьована, зокрема змінена геометрія підвісок. А найбільш очевидна зміна - новий електропідсилювач керма, узятий від наступного C-класу, замість колишнього гідравлічного.

За налаштування шасі AMG GT відповідає Маркус Хофбауер, якого бюро Mercedes-AMG зманило з Porsche, де Маркус брав участь у розробці шасі останнього 911-го. Перед Хофбауером стоїть непросте завдання налаштувати керованість AMG GT так, щоб нове купе могло проходити коло на Нордшляйфе швидше SLS. Додамо, що купе SLS піде на покій в 2014 році, а AMG GT вийде на ринок на початку 2015 року. Випускати новинку будуть на тій же лінії, де зараз збирають SLS.

Леонид Попов, drive.ru