З'явилося більше даних про новий седан Mercedes C-класу

Наступна чотиридверка Mercedes C-класу отримає колісну базу в 2850 міліметрів, що аж на 90 мм більше, ніж у колишньої моделі. Таким способом німці постаралися сильніше дистанціювати С-клас від седана CLA. У того, нагадаємо, база простягається на 2699 мм (що не дотягує до нинішньої «цешки»), але от довжина дорівнює 4630 мм. Так що у C-класу від носа до хвоста налічуватиметься майже 4,7 м. При цьому споряджена маса нової моделі в середньому виявиться на 80 кг меншою, ніж у попереднього C-класу, за що слід дякувати поєднанню в конструкції кузова високоміцної сталі, алюмінію і композитів.

Mercedes-Benz C-Class (W205)

Нове покоління седана Mercedes C-класу дебютує в Детройті в січні. Даний рендер від видання Autocar намальований з оглядкою на шпигунські знімки машин в камуфляжі. За оформленням оптики, грат радіатора і бампера C-клас буде помітно перегукуватися з моделями E, S і CLA.

Компанія випустила ролик-тизер без особливих пояснень. По всій видимості, тут показані деякі деталі інтер'єру і оформлення носової частини саме седана С-класу.

Нагадаємо, нова модель базується на платформі MRA (такаж, що у нового S-класу) і буде представлена крім седана в кузовах універсал, ліфтбек (він отримає ім'я SportCoupe) і кабріолет. Крім того, буде випущено купе, яке поверне собі індекс CLK. Про мотори раніше вже говорилося чимало, тут скажемо лише, що серед них будуть як нові, так і перенесені з попередника. При цьому гамма буде простягатися від скромних дизельних і бензинових «четвірок» з віддачею порядку 130-170 к.с. і аж до чотирьох- або п'ятилітрового V8 з двома турбокомпресорами (приблизно 525 к.с.) на версії від AMG.

Mercedes-Benz C-Class (W205)

Відомо, що у новинки буде найбільший дисплей в класі і тачпад з інтуїтивним управлінням «мультімедійкою». Також «цешка» отримає пристойний список систем безпеки та систем допомоги водієві, частина яких буде запозичена у S-класу.

Всі двигуни, зрозуміло, як і раніше будуть розташовуватися поздовжньо, але виявляться помітно глибше в межах бази, ніж раніше. В якості вихідної буде пропонуватися шестиступінчаста "механіка". За доплату піде відомий «автомат» 7G - Tronic, але з деякими моторами на «цешці» з'явиться і нова коробка 9G-Tronic з дев'ятьма діапазонами. Привід задній, а як опція - повний.

Леонид Попов, drive.ru