Дводверка Mercedes S-Class Coupe пограє на людських емоціях

Прем'єр у Мерседеса в цьому році - хоч відбавляй! У величезному власному павільйоні на Франкфуртському автосалоні бензоелектричний седан S 500 Hybrid, суперседан S 63 AMG, кілька компактних кросоверів GLA в різних виконаннях. Однак найбільший інтерес по праву викликало представницьке купе, яке прийде на заміну моделі CL. Дводверка Mercedes S-Class Coupe поки перебуває в статусі концепту, але, чесно кажучи, це лише формальність - автомобіль вже майже готовий до серійного виробництва. Воно, до слова, почнеться в другій половині 2014 року.

Mercedes-Benz S-Class Coupe

Дизайн купе приємний оку з усіх боків, але, дивлячись на концепт спереду в три чверті або строго збоку, приходять думки про акулу, образ якої зайнятий шостою серією BMW.

Mercedes-Benz S-Class Coupe

Серійному купе дістануться стереокамери, що малюють 3D-картинку ситуації, яка відбувається перед автомобілем, а також камери, що стежать за обстановкою навколо машини в цілому. Уміння бачити рухомі і статичні предмети, самостійно їхати в межі своєї смуги, розганяючись і зупиняючись, також вміє дводверка.

Mercedes-Benz S-Class Coupe

Просторий ретроінтерьер купе майже повністю запозичить у седана S-класу. Нескінченний список оснащення - теж.

Довжина концептуального купе досягає 5050 мм, а ширина і висота - 1958 і 1409 мм відповідно. Відстань між осями - 2945 мм. Платформа - від флагманської чотиридверки з двоважількою спереду і багатоважількою ззаду. На вибір запропонують два типи підвісок - стандартну пневматичну або гідропружинну Magic Body Control, яка вміє превентивно реагувати на зміну дорожнього профілю. Кузов майже наполовину буде виконаний з алюмінію (включаючи всі зовнішні панелі), а споряджена маса в порівнянні з моделлю CL повинна зменшитися приблизно на 100 кг.

Mercedes-Benz S63 AMG

Мотор у концепту знайомий - це «бітурбовісімка» 4.7, що видає 455 сил і 700 Н•м. А в продаж купе піде з усіма двигунами, які є у нинішнього седана S-класу. Покупцям запропонують машини тільки з автоматичною коробкою передач, але привід буде або заднім, або повним. Очікується і гібридна модифікація, але, швидше за все, в найбільш потужному варіанті. Але головне в іншому: як нам зізнався глава відділу розробок великих моделей Уве Ернстбергер, S-Class Coupe буде сильно відрізнятися від попередника по частині емоцій. У прийдешній моделі приділять більше уваги задоволенню від водіння, а інженери особливо ретельно попрацюють над звуком моторів.

Mercedes-Benz GLA

Клієнтам запропонують машини з переднім і повним приводом. За інформацією від мерседесівців, у світовому масштабі на частку повнопривідних версій доведеться 40%.

А що вийшло у фахівців Мерседеса з моделлю GLA, ми можемо побачити і помацати вже зараз. Здалеку автомобіль здається просто піднятим хетчбеком A-класу. Але поблизу вже звертаєш увагу на різні позашляхові прикрашення. І їх достатньо, щоб повірити: GLA і справді кросовер. На це побічно натякають бампери, високо підняті над землею, нефарбований пластик по периметру кузова. Точні дані по дорожньому просвіту нам не назвали, але німці дали підказку - залежно від типу підвіски збільшення кліренсу в порівнянні з А-класом варіюється від 44 до 74 мм.

Mercedes-Benz GLA

Ми запитали німців про конкурентні переваги кросовера GLA в порівнянні з однокласниками. На думку творців, їхнє дітище вигідно відрізняється співвідношенням ціни і якості, цікавим дизайном і підвищеними позашляховими здібностями.

Взагалі, від родинного хетчбека кросовер GLA відрізняється сильніше, ніж здається. Схема підвісок однакова, але у паркетника амортизатори і пружини переналаштовані у бік більшого комфорту. Власний алгоритм роботи і у електромеханічного підсилювача керма. На днище в декількох місцях кузов посилений поперечними балками, посиленню піддалися і опори стійок. Все це зроблено для того, щоб автомобіль стійко переніс то легке бездоріжжя, по якому, можливо, доведеться кататися. Крім цього сама конструкція кузова трохи жорсткіше на крутіння, ніж у A-класу.

Mercedes-Benz GLA

У салоні GLA відчуваєш, що це все ж компактний автомобіль. Якщо спереду ще можна жити не тужити, то ззаду сидиш впритул по ногах, торкаючись головою стелі. Правда, це актуально для машин з панорамним дахом - без неї має бути привільніше.

Замовлення на Mercedes GLA в Європі почнуть приймати в листопаді 2013 року, а перші машини доїдуть до власників на самому початку 2014 року. У Німеччині ціни варіюються від 29 303 до 37 496 євро. Трохи пізніше реалізація автомобілів почнеться в США і Китаї, а до Росії кросовер добереться навесні 2014 року. Точно відомо, що випуском GLA займатимуться заводи в Німеччині та Китаї. Завод в Росії з виробництва легкових автомобілів компанія Mercedes-Benz будувати поки не збирається.

Роберт Есенов, drive.ru