Компанія Mercedes оприлюднила дані гібрида S 500

Чотиридверка S 500 Plug-in Hybrid - це третій гібрид в лінійці нового S-класу (після бензинового варіанту S 400 Hybrid і дизельного S 300 BlueTEC Hybrid) - найдинамічніший і в той же час самий ощадливий, не в останню чергу завдяки зарядці від розетки . За стандартним циклом NEDC, з урахуванням частини шляху, що долається на електротязі, S 500 Plug-in Hybrid показує витрата пального в три літри на сто кілометрів і викидає 69 грамів вуглекислого газу на кілометр шляху. Такий показник ще 10-15 років тому вважали б досягненням навіть для сіті-кара сегмента А. Для порівняння, новий седан S 400 Hybrid витрачає 6,3 л/100 км, а модель S 300 BlueTEC Hybrid - 4,4 л/100 км.

Mercedes-Benz S 500 Plug-in Hybrid

Німці розкрили в Мережі ключові параметри легковика, чия прем'єра на публіці пройде восени у Франкфурті. А в продаж новинка надійде наступного року.

Mercedes-Benz S 500 Plug-in Hybrid

Компанія повідомляє, що ємність тягової батареї і гібрида, що підключається, S-класу в десять разів вище, ніж у його гібридних «побратимів», що не підключаються до розетки. Це серед інших плюсів дозволяє запускати клімат-контроль ще до входу водія і пасажирів.

Силова установка новачка складається з бензинового мотора V6 3.0 з турбонаддувом, що розвиває 245 кВт (333 к.с.) і інтегрованого в трансмісію електромотора з віддачею в 80 кВт. Крутний момент «шістки» досягає 480 Н • м, а електричний мотор може додати свої 340 Н • м. Не дивно, що розгін у великого седана знатний: 5,5 с з нуля до ста. Максималка обмежена електронікою на рівні 250 км/год.

Mercedes-Benz S 500 Plug-in Hybrid

Гібридна установка Мерседеса оснащена інтелектуальною системою управління, що працює на випередження. Вона отримує від системи навігації дані про характер шляху на наступні вісім кілометрів (підйоми, спуски, повороти, обмеження швидкості) і вибудовує стратегію з урахуванням особливостей траси. Наприклад, перед спуском машина може перейти на електротягу і витратити ще на рівнині частину запасу енергії літієвої батареї, щоб потім на спуску за рахунок рекуперації відновити запас.

Bодій цієї «Ески» може вибирати між чотирма режимами роботи установки. Hybrid - звичайний привід з комбінацією двох видів тяги. E-Mode: пересування тільки на електротязі. E-Save: у цьому випадку машина береже повністю заряджену батарею, щоб водій мав змогу пізніше перейти на чисту електротягу (на ній можна проїхати до 30 км). Charge - зарядка акумулятора в русі. Взагалі ж електроніка намагається частіше поповнювати запаси в тягової батареї саме рекуперацією і як можна рідше - за рахунок ДВЗ.

Mercedes-Benz S 500 Plug-in Hybrid

Як будь-який гібрид, новачок при першій можливості використовує рекуперацію енергії на гальмуванні. Тут стоїть система рекуперації другого покоління, яка забезпечує плавний перехід від гальмування за рахунок електродвигуна до уповільнення за рахунок звичайної гальмівної системи. Заряджаються батареї і при русі накатом, при цьому ДВЗ глушиться. А щоб водієві було легше контролювати режим гібридної системи, інженери придумали «тактильну» педаль газу: вона створює сходинку по зусиллю в момент, коли електроніка знову запускає бензиновий мотор.

Леонид Попов, drive.ru