Кросовер Mercedes-Benz GLA виїхав підкорювати дороги і не тільки

Сегмент компактних автомобілів у світі зростає не по днях, а по годинах. І особливо та його частина, яка натякає на деякі позашляхові здібності. Штутгартці не залишилися осторонь і пішли за перевіреним колегами по цеху шляху, доповнивши свою позашляхову лінійку початковою моделлю GLA. Її офіційний дебют відбудеться на мотор-шоу у Франкфурті, проте деякі технічні подробиці і фотографії новинки доступні вже зараз.

Mercedes-Benz GLA

Екстер'єр кросовера GLA виконаний в стилістиці нового А-класу. Плавні лінії кузова поєднуються з різкими гранями виштамповок.

Mercedes-Benz GLA

Габаритні розміри новинки: 4417 × 1804 × 1494 мм. Один з небагатьох, не розкритих поки показників, - дорожній просвіт.

Зокрема, відомо, що новий кросовер буде опціонально оснащуватися новим поколінням системи повного приводу 4Matic. Тут блок відбору потужності інтегрований в коробку передач 7G-DCT, а в приводі задніх коліс встановлено електрогідравлічне багатодискове зчеплення. Таке компонування забезпечує змінний розподіл крутного моменту між осями, а загальна вага системи знижується.

Mercedes-Benz GLA

Передня панель і сидіння кросовера GLA один в один повторюють такі у А-класу, розрізняються хіба що деякі матеріали обробки.

При виборі позашляхового режиму роботи трансмісії міняються алгоритм перемикання передач і відгук двигуна на газ. При цьому на дисплеї мультимедійної системи відображаються показання, специфічні для їзди по бездоріжжю. Такі як компас, індикатори кута повороту коліс, поперечний ухил в градусах і поздовжній у відсотках. Зрозуміло, про подолання важкого бездоріжжя мова не йде, так що графіка носить скоріше розважальний характер. Також присутній помічник при спуску з пагорба.

Mercedes-Benz GLA

Спинки задніх сидінь регулюються по нахилу. Багажник вміщає від 421 л поклажі при розкладених кріслах до 836 л при складених.

Серед новинок, що стосуються безпеки, можна відзначити просунутий електропідсилювач керма. Тут він зав'язаний в комплекс з системою стабілізації. Завдяки цьому GLA може самостійно придушувати занос і зміну траєкторії при русі по різнородному покриттю не тільки вибірковим підгальмовуванням коліс, а й активними діями кермом. Плюс до цього він навчений протистояти бічному вітру і компенсувати відведення автомобіля при поперечному ухилі дорожнього полотна.

Mercedes-Benz GLA

Спочатку кросоверу GLA виділено чотири двигуни. Два бензинових об'ємом 1,6 і 2,0 л видають 156 і 211 к.с. відповідно. Дизельні мотори на версіях 200 CDI і 220 CDI розвивають 136 і 170 к.с. Самий економічний мотор - молодший дизель - споживає всього 4,3 л/100 км.

Замовлення на GLA почнуть прийматися в листопаді цього року, а перші "живі" машини з'являться в шоу-румах тільки в 2014-му. Ближче до старту продажів можна чекати і оголошення цін, а максимально докладна інформація про модель повинна бути оприлюднена у вересні, під час прем'єри.

Борис Ульзибат, drive.ru