Ательє Brabus оприлюднило програму для Мерседеса S-класу

Свіжий флагманський седан Mercedes S-класу удостоївся кількох варіантів доопрацювань від Brabus майже відразу після виходу в світ. Нові бампери і бічні «спідниці», передні крила з вентиляційними отворами, вихлопна система з кнопкою керування режимами (комфортний і спортивний), заниження підвіски на 15 мм, вибір з ряду 19 -, 20 - або 21-дюймових колісних дисків і різних шин (Continental, Pirelli, Yokohama), змінена мультимедійна система і поліпшена обробка салону... Але ж вас сильніше цікавлять двигуни, чи не так?

Mercedes-Benz новий S-клас від Brabus

Новий S-клас від Brabus дебютує восени у Франкфурті.

Mercedes-Benz новий S-клас від Brabus

Агрегат V8 4.7 моделі S500 після втручання ательє Brabus нарощує свої показники з 455 к.с. і 700 Н • м до 520 к.с. і 820 Н • м. З таким «серцем» седан набирає сотню з місця за 4,2 с, а обмежувач максималки на переробленій чотирьохдверці може бути налаштований на три рівні - 250, 275 або 300 км/год.

Mercedes-Benz новий S-клас від Brabus

Для «гарячого» седана S 63 AMG (585 к.с., 900 Н • м) заготовлені дві програми доопрацювань. У першому випадку перенастроювання мотора AMG 5.5 V8 biturbo дозволяє отримати від нього 650 к.с. і 1000 Н • м. З другим пакетом, який включає набагато більше змін (заміна турбокомпресорів, доробка системи впуску та випуску, системи проміжного охолодження повітря), продуктивність того ж двигуна виростає до 730 к.с. і 1065 Н • м.

Mercedes-Benz новий S-клас від Brabus

Найпродуктивнішу версію «вісімки», доопрацьовану Брабусом, можна впізнати по позолоченим повітроводам - це покриття відбиває тепло мотора, знижуючи температуру повітря на вході.

Цікаво, що в другому випадку максимальний момент тут вже обмежений електронікою і утворює найширшу «полицю» від 1750 до 5000 об / хв. Німці не дають всіх характеристик такого седана, але вказують, що його максимальна швидкість дорівнює 325 км/год (і вона теж обмежена електронікою). Скільки коштує W222 після всіх цих поліпшень, в ательє поки не повідомляють.

Леонид Попов, drive.ru