Модель Mercedes E 350 BlueTec отримала «автомат»-дев`ятиступку

Нещодавно оновлений Е-клас продовжує змінюватися. Німці оголосили, що дизельна модифікація E 350 BlueTec (250 к.с.) відтепер «втратила» автоматичну коробку передач 7G-Tronic, замість якої тепер буде ставитися новітній «автомат» 9G-Tronic. Додавання двох ступенів не вплинуло на паспортну динаміку (0-100 км / год за 6,6 с), але зате відбилося на витраті палива в комбінованому циклі. Він скоротився з 5,5 до 5,3 л/100 км. Викиди вуглекислого газу даної моделі впали з 144 до 138 г/км. Цікаво, що скорочення середньої витрати було досягнуто за рахунок міської складової (тут відзначено падіння з 6,9 до 6,4 л/100 км), тоді як номінальний витрата на шосе у версії E 350 BlueTec посуті не змінилася (4,7 л/100 км).

Mercedes-Benz E-Class

Рестайлінгове сімейство Е було представлено на початку нинішнього року.

Дизельний двигун OM642

Трилітровий турбодизель V6 разом з новою дев'ятиступеневою коробкою отримав систему start/stop. Нагадаємо, до слова, що впровадження дев'ятиступеневих «автоматів» також чекає в майбутньому автомобілі компаній Land Rover, Chrysler, GM і Ford. А фірма Hyundai працює над «автоматом» на 10 передачах.

У рамках зусиль з поліпшення показників витрати палива компанія також заявила, що позбавляє модифікацію E 220 BlueEfficiency Edition (170 к.с.) шестиступінчастої «механіки». Її місце тепер займе «автомат» 7G-Tronic. Ця заміна скоротила витрата даній версії Е-класу з 5,5 до 5,4 л/100 км, а ще дозволила перекваліфікувати модель з норм токсичності Євро-5 на Євро-6. Нарешті, в лінійку Е-класу доданий варіант на природному газі - E 200 NGD. Він обладнаний чотирициліндровим дволітровим мотором (156 к.с., 270 Н • м), розрахованим на харчування метаном і бензином (агрегат запозичений у компактвена B-класу). Витрата метану в змішаному циклі у такого автомобіля складає 4,3 кг/100 км.

Леонид Попов, drive.ru