Седан Mercedes-Benz S 63 AMG з'явився на світ

Тепер можна порівнювати рендери з офіційними знімками: німці розкрили всі дані моделі S 63 AMG. Автомобіль випускатиметься в трьох версіях: задньопривідному короткобазному варіанті - S 63 AMG Short wheelbase, із збільшеною базою - S 63 AMG Long wheelbase (тільки як праворульная модель) і в повноприводному виконанні S 63 AMG 4MATIC Long wheelbase. У всіх випадках мотор один: AMG 5.5 V8 biturbo з безпосереднім уприскуванням і продуктивністю в 585 к.с. і 900 Н • м.

Mercedes-Benz S63 AMG

Про зовнішні відмінності AMG-версії від простої «Ески» можна особливо і не говорити: спліттер, пороги, інші колісні диски, чорний глянець на решітці радіатора, сріблясті вставки, спеціальні шильдики ...

Mercedes-Benz S63 AMG

З мотором поєднана автоматична семиступінчаста коробка передач AMG Speedshift MCT з трьома режимами (Controlled Efficiency, Sport і Manual). У першому трансмісія орієнтована на комфорт і економічність (у ньому також активується функція start/stop), а другі два, очевидно, дозволяють домогтися від автомобіля максимальної віддачі.

Mercedes-Benz S63 AMG

У повнопривідної версії седана 33% тяги йде на передню вісь і 67% - на задню. Роздавальна коробка, що добирає потужність на передню вісь, тут інтегрована в основну коробку передач, багато в чому через це надбавка у вазі повнопривідної трансмісії в порівнянні з трансмісією задньопривідної склала всього 70 кг.

З нуля до ста кілометрів на годину обидві задньопривідні версії розганяються однаково: за 4,4 с, а от повнопривідний варіант спритніше - 4,0 с. Максималка у всіх випадках обмежена електронікою на традиційних вже 250 км/год. Важить більш коротка чотиридверка 1970 кг, а її довга «сестра» - 1995 кг. Середня витрата палива складає 10,1 л/100 км у двох задньопривідних модифікацій і 10,3 л/100 км у повнопривідного «фірматік».

Mercedes-Benz S63 AMG

Новий седан S 63 AMG вийшов на центнер легше свого попередника. Допомогли в цьому не тільки новий кузов (з передньою частиною і дахом з алюмінієвого сплаву), але і ковані легкосплавні колісні диски (19 дюймів за замовчуванням, 20 дюймів за доплату), збірні гальмівні диски з карбонокераміки і літієво-іонна батарея в якості стартерної (замість звичайної свинцево-кислотної), яка «скостить» з сумарної ваги седана 20 кг. Компанія стверджує, що S 63 AMG - перший масовий автомобіль з такою стартерної батареєю. Навіть нішу для запаски німці переробили: вона тут скроєна з вуглеволоконного композиту, що допомогло скинути ще 4 кг.

Вихлопна система S 63 AMG обладнана клапанами в обох глушниках. Перемикаються вони самі. У комфортному режимі трансмісії вони залишаються закритими в більшості ситуацій, в цьому випадку звук двигуна сильніше приглушене, а в спортивному і ручному режимах коробки передач клапани у вихлопній системі відкриваються раніше, дозволяючи вириватися назовні соковитому рику «вісімки».

Mercedes-Benz S63 AMG

Спортивні сидіння AMG з пам'яттю, рульове колесо AMG, перфорована шкіра, оригінальні аналоговий годинник з корпусом ручної роботи, шильдики, накладки, тиснення, змінені меню і розкладки віртуальних приладів - седан S 63 AMG, звичайно, і всередині відрізняється від вихідної моделі.

Повнопривідний седан оснащений адаптивною пневматичною підвіскою AMG Ride Control. Вона може вручну перемикатися між комфортним і спортивним режимом, а крім того, безперервно підлаштовує параметри демпфування, причому (і це новація) незалежно підбирає зусилля на стиснення і відбій. S 63 AMG також отримав більш товсті стабілізатори поперечної стійкості і жорсткіший передній підрамник. Цікаво також, що на S 63 AMG з заднім приводом відділення AMG поставило спортивну підвіску, засновану на підвісці Magic Body Control від звичайної «Ески». Нагадаємо, вона сканує дорогу перед машиною, щоб завчасно вибирати свої параметри роботи. Це лише деякі частини S-класу, до яких доторкнулися фахівці AMG. Залишається тільки додати - публічна прем'єра моделі S 63 AMG і вихід седана на ринок намічені на вересень нинішнього року.

Седан, який перед широкою публікою постане у Франкфурті, німці називають «гігантським стрибком уперед» в плані динаміки, не в останню чергу через повний привід. У той же час творці машини не раз наголошують: автомобіль став не тільки потужніше (більш ніж на сорок «конячок»), але і разом з тим економічніше (в середньому на 0,4 л/100 км), в порівнянні з попередником.

Леонид Попов, drive.ru