У Росії почали збирати "Мерседеси"

Mercedes-Benz Sprinter Classic

Mercedes-Benz запустив передсерійну збірку комерційної моделі Sprinter Classic на нижегородському заводі «ГАЗ» в режимі повного циклу. Завдяки локальному виробництву ціна на автомобілі буде починатися від 1 мільйона 177 тисяч рублів, що приблизно на 20 відсотків менше вартості імпортованих машин. Про це повідомляють «Ведомости» з посиланням на генерального директора «Мерседес-Бенц рус» Яна Мадея.

У реалізацію проекту було вкладено 190 мільйонів євро, з яких 100 мільйонів виділив концерн Daimler, а іншу частину суми надав Горьковський автозавод.

«Спринтери» будуть оснащуватися моторами, виробленими на Ярославському моторному заводі, який входить до «Групи ГАЗ». До вересня на «ГАЗі» планується виробити 400-600 машин, а до кінця року - близько п'яти тисяч штук. Проектна потужність виробництва німецької компанії в Росії становить 25 тисяч автомобілів на рік. Випущені «Спринтери» планується в першу чергу реалізовувати на вітчизняному ринку. Можливість експорту машин в країни СНД поки знаходиться на стадії вивчення.

Рішення перенести виробництво моделі в Росію з Аргентини було прийнято через більш ємкісний місцевий ринок комерційних автомобілів, а також обумовлено тим фактором, що «Спринтер» краще підходить для російських умов.

Щорічно в Росії продається близько 150 тисяч легких комерційних машин, два відсотки з яких - «Мерседеси». За рахунок місцевого виробництва компанія планує збільшити свою присутність в цьому сегменті у два-чотири рази.

Крім того, Mercedes-Benz розглядає можливість російського випуску легкових моделей, однак остаточного рішення з цього питання поки не прийнято. На думку Мадея, такий проект «має бути довгостроковим, що передбачає повний цикл виробництва та наявність місцевого партнера». Як повідомлялося раніше, концерн Daimler має прийняти рішення про російський випуску легковиків, після початку виробництва Sprinter на «ГАЗі». У 2010 році Горьковський автозавод пропонував «Даймлеру» випускати на своїх потужностях Mercedes-Benz E-Class.

Два виробника досягли попередньої домовленості про спільні інвестиції в складання комерційних автомобілів на Горьківському автозаводі на початку 2010 року, а в кінці того ж року ними було підписано угоду про організацію виробничої лінії. Спочатку «Даймлер» і «Група ГАЗ» планували вкласти в проект 210 мільйонів євро, а передбачуваний обсяг виробництва становив 60 тисяч автомобілів на рік.

Джерело: motor.ru