Фірма Mercedes-Benz заморозила комерційні електрокари

Електричний фургон Vito E-Cell не виправдав надій своїх творців, визнав глава відділення венів Mercedes-Benz Фолькер Морнхінвег. За пару років кілька сотень одиниць моделі були продані клієнтам в Німеччині, перш ніж попит впав до нуля (були також скромні продажі в інших країнах). Тому тепер будь-які роботи з розвитку теми електричних комерційних фургонів з трипроменевою зіркою переведені в «сплячий режим».

Mercedes-Benz Vito E-Cell (2011)

Модель Vito E-Cell потрапила у виробництво в 2011 році.

Mercedes-Benz Vito E-Cell (2011)

Вантажопідйомність електричного Віто дорівнює 900 кг, номінальний запас ходу - 130 км. Батареї важать 550 кг (повний вага фургона - 3 тонни) і вміщають 36 кВт • год енергії. Зарядка від високовольтної розетки займає шість годин, а від звичайної побутової - 12. Електромотор розвиває потужність близько 82 к.с., максималка обмежена всього 80 км/год, але, за задумом німців, їх повинно вистачати для розвізної роботи в містах.

Низький інтерес до комерційної техніки на батареях кидає тінь і на майбутнє іншої моделі - електричного B-класу. Втім, невдача однієї моделі ще не привід закривати всю тематику електрокарів. І дуже цікаво, що ж у підсумку вийде у японців з їх малотоннажним фургоном e-NV200?

Леонид Попов, drive.ru