У рот мені ями

 Компанія Mercedes-Benz в середу ввечері, 15 травня, офіційно розсекретила седан S-Class нового покоління. Як майданчик для прем'єри німецький автовиробник вибрав техцентр в Гамбурзі, де замовникам показують зібрані екземпляри найсучасніших авіалайнерів світу - Airbus A380. «Мотор» вирішив розібратися у всіх технічних новинках флагманського «Мерседеса».

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Mercedes-Benz представив седан S-Class з "магічної" підвіскою

 

Кузов

Габаритна довжина седана S-Class нового покоління в «короткобазній» версії майже не змінилася: у довжину «ес-клас» як і раніше перевищує п'ять метрів (5116 міліметрів), його ширина - 1899 міліметрів, висота - 1491. Колісна база дорівнює 3035 міліметрів. Виходить, що новий седан на 20 міліметрів довше, на 28 міліметрів ширше і на шість міліметрів вище попередника, але зберіг колишню колісну базу.

Габаритна довжина версії з подовженим шасі становить 5246 міліметрів. Колісна база цієї модифікації дорівнює 3165 міліметрів.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Кузов моделі більш ніж на 50 відсотків складається з алюмінію. При цьому його жорсткість на кручення становить 40,5 кілоньютон на градус - на 50 відсотків краще попередника. Маса в середньому знизилася на 95 кілограмів.

Всередині S-Class теж став трохи просторіше: запас місця над головами збільшився на 12 міліметрів, більше місця стало між водієм і пасажиром праворуч (на 14 міліметрів на рівні плечей і на 10 міліметрів в області ліктів). А для колін задніх пасажирів інженерам вдалося знайти додаткові 14 міліметрів простору до передніх крісел.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Коефіцієнт лобового опору новинки складає всього 0,24 - це трохи гірше, ніж у рекордсмена Mercedes-Benz CLA (0,23), але все одно це кращий показник в класі.

 

Салон

Салон нового S-Class - такий собі ретрошик. Плавні лінії і дорогі матеріали: дерево, полірований алюміній, кольорова шкіра. Але ніякої технократії а-ля Audi A8: тільки класика!

З модної техніки тут лише пара 12,3-дюймових дисплеїв. Один з них розташовується безпосередньо перед водієм і виконує функцію приладової панелі. Другий знаходиться на центральній консолі. З його допомогою можна управляти всіма розважальними функціями автомобіля, а також системами забезпечення комфорту. Але центральним елементом управління всіма системами машини залишився круглий джойстик, який оточений кнопками активації найбільш важливих функцій.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

  1. У салоні Mercedes-Benz S-Class нового покоління в цілому 156 кнопок і перемикачів, але в очі вони якось не кидаються.
  2. Місце звичайної приладової панелі займає 12,3-дюймовий монітор. Точно такий же розташований по сусідству праворуч і відповідає за управління мультимедійною системою.
  3. Клавіші всіх основних функцій зібрані навколо «шайби» управління розважальним комплексом. Тут же - кнопки набору номера для телефонних дзвінків з сенсорними ділянками.
  4. На спинках передніх крісел розташувалися індивідуальні монітори для кожного мешканця заднього дивана. Контрастні і з високою роздільною здатністю.
  5. У версіях з подовженою колісною базою спинки задніх крісел можуть відхилятися на кут до 43,5 градуса - кращий показник у сегменті.

Крісла S-Class, крім традиційного підігріву та вентиляції, отримали ще й шість варіантів масажу. Один з них - з ефектом «розігрітих каменів». Цього вдалося досягти завдяки установці в спинках передніх і задніх сидінь чотирнадцяти повітряних камер, кожна з яких оснащена функцією підігріву.

В системі вентиляції крісел застосовуються реверсивні вентилятори. При активації функції охолодження крісел пристрої спочатку притягують до них прохолодний навколишнє повітря («всмоктують» його через спинки сидінь), а через чотири хвилини вентилятори переключаються на режим обдування. Таке рішення дозволило ефективніше знижувати температуру розігрітого крісла та зменшити явища протягу.

Мало того, Mercedes-Benz S-Class навіть оснастили електричним підігрівом підлокітників!

 

Свіжий звук

Постачальником аудіосистем для Mercedes-Benz S-Class нового покоління стала компанія Burmester. На вибір покупцям запропонують варіанти з об'ємним і 3D звучанням. Також у розробці седана інженери застосували технологію Frontbass, яка дозволяє відмовитися від використання сабвуферів в дверях. Ці елементи системи розташувалися в підкапотному просторі і в якості резонатора використовують 40-літровий об'єм лонжеронів і поперечин. Схожа схема вперше була застосована Burmester на Porsche 911.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Для версій зі стандартною колісною базою клієнтам запропонують два варіанти задніх крісел - статичні і з можливістю зміни нахилу спинки на кут до 37 градусів. Для модифікацій з подовженим шасі кількість варіантів заднього дивана збільшується до п'яти, а топовий передбачає збільшення максимального кута нахилу до 43,5 градуса. Цей показник, як запевняють в Mercedes-Benz, є рекордним для автомобілів представницького сегмента.

Нарешті, у S-Class з'явиться абсолютно нова кліматична установка. Більш ефективна і з додатковим набором датчиків, які допоможуть підтримувати потрібну температуру в кожному куточку салону. Крім того, вона буде мати функцію ароматизації - її аналог встановлювався на лімузини неіснуючої вже марки Maybach. Мешканці салону зможуть вибирати запах самостійно, але він буде зберігатися нетривалий час (щоб не набридати) і не буде осідати на одязі пасажирів і водія. Вибирати можна буде з декількох ароматів, розроблених Mercedes-Benz.

 

Двигуни

Спочатку моторна гамма моделі включить в себе дві гібридних силових установки, а також один бензиновий і один дизельний мотор. Дві перші версії - S 300 BlueTEC HYBRID (дизельна «четвірка» об'ємом 2,2-літра, 204 сили, і 15-кіловатний електродвигун) S 400 HYBRID (бензиновий 3,5-літровий V6, 306 сил, і 20-кіловатний електромотор) . У першому випадку седан зможе розганятися до першої «сотні» через 7,6 секунди після старту, у другому - за 6,8 секунди. Витрата палива при цьому складе 6,3 літра на 100 кілометрів пробігу для більш потужної версії і 4,4 літра для менш потужною.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Версії з традиційними ДВЗ представлені 4,6-літровою V-подібною бензиновою "вісімкою" і дизельним двигуном 3.0 V6. Перший розвиває 455 кінських сил, другий - 258 кінських сил. Найпотужніша з цих версій розганяється з місця до 100 кілометрів на годину за 4,8 секунди, а дизельна модифікація робить те ж саме за 6,8 секунди. Витрата палива у першому випадку становить 8,6 літра, у другому - 5,5 літра для модифікації з короткою колісною базою і 5,6 літра для версії з подовженим шасі.

У найближчому майбутньому дебютує модифікація S 500 Plug-In Hybrid. За словами члена правління концерну Daimler AG Томаса Вебера, це версія стане першою в історії моделі, витрата палива якої «матиме перед комою цифру три». Коли саме такі машини з'являться на ринку, не уточнюється.

 

Технології

Мабуть, головне нововведення нового Mercedes-Benz S-Class, це перша в світі підвіска «з очима» - Magic Body Control. До її складу входить стереоскопічна камера, яка відстежує стан дорожнього полотна перед машиною, і залежно від його якості самостійно змінює жорсткість підвіски. Причому незалежно на кожному колесі. Функціональність системи залежить від погодних умов, і при хорошій «видимості» вона працює на швидкостях до 130 кілометрів на годину.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Адаптивною підвіскою Active Body Control оснащувалися і попередні седани S-Class, проте тепер вона може бути доповнена функцією превентивного аналізу дорожнього покриття з назвою Magic Body Control

При цьому всі модифікації S-Class оснащуються адаптивною підвіскою з гідравлічними елементами, які утримують кузов від клювання і кренів. А на топових версіях як і раніше буде використовуватися активна пневмопідвіска, що дозволяє опускати кузов на високих швидкостях і підводити його по команді водія для подолання розбитих ділянок дороги.

У нового S-Class з'явиться система, яка допомагає проїжджати перехрестя з поганою видимістю: вона «бачить» машини з бічних напрямів і попереджає водія про необхідність бути уважнішими.

Ще одна важлива зміна: чотиридверка нового покоління тепер повністю позбавлена ламп розжарювання. Замість них в передній і задній оптиці, а також в салоні, застосовані світлодіоди. Так, в кожній з передніх фар в залежності від модифікації може бути до 56 LED-елементів, в кожному задньому ліхтарі по 34, не рахуючи чотирьох світлодіодів для задньої протитуманки, а салон отримав близько 300 світлодіодних ламп. Крім того, головні світлодіодні фари мають функцію регулювання інтенсивності і кута пучка, і - звичайно ж - вміють не засліплювати зустрічних водіїв. А задні ліхтарі світяться тим яскравіше, чим активніше водій тисне на педаль гальма.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Оновиться у S-Class і система нічного бачення (у ній тепер використовуються більш сучасні камери і датчики) - у разі виявлення на дорозі або поруч з нею пішоходів або тварин, картинка з «нічної» камери автоматично з'явиться на місці спідометра.

Новий седан отримав безліч систем активної та пасивної безпеки. Так, окремий пакет доступний для пасажирів задніх сидінь: він включає в себе пристрій переміщення замку ременя безпеки для більш щільної фіксації пасажирів в області грудей і тазу, а також подушки безпеки безпосередньо в ремені безпеки і кріслі.

Є і автоматичний паркувальник, здатний поставити машину на стоянку не тільки паралельно потоку, але і впоперек.

Також до переліку «електронних помічників» Mercedes-Benz S-Class нового покоління увійшли адаптивний круїз-контроль DISTRONIC PLUS, який стежить за рядністю руху і практично повністю бере на себе керування автомобілем у пробці, система BAS PLUS, здатна уникнути виїзду на зустрічну смугу подавши гальмівний імпульс на колеса з однією з сторін і функцію стеження за втомою водія з можливістю налаштування її чутливості.

 

Ціни

У Німеччині новинка в базовій модифікації S 350 BlueTEC оцінена в 79 тисяч 789 євро 50 євроцентів. Найдорожча з нині існуючих версій - S 500 - з подовженою колісною базою варто 107 тисяч 635 євро і 50 євроцентів.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Ціни в Німеччині на Mercedes-Benz S-Class нового поколенія. Версія База Вартість (євро)
S 350 BlueTEC Коротка колісна база 79 789,50
S 350 BlueTEC Довга колісна база 85 323,00
S 400 HYBRID Коротка колісна база 85 204,00
S 400 HYBRID Довга колісна база 91 094,50
S 500 Коротка колісна база 104 601
S 500 Довга колісна база 107 635,50

Всі версії укомплектовані автоматичною коробкою передач 7G-Tronic Plus

 

Подальші метаморфози

У майбутньому новий «Мерседес» S-Class отримає кілька нових варіантів кузова. Так, у моделі з'явиться версія з додатково подовженою колісною базою, версія Pullman, яка обзаведеться парою додаткових крісел, розташованих проти ходу руху. Перший з цих S-класів дебютує в наступному році, а другий вийде на ринок через два роки.Також новинка отримає модифікації з кузовами «купе» і «кабріолет». Дводверка, яку вже вивели на випробування, буде доступна в цьому році, а відкрита версія S-Class з'явиться в наступному.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Александр Мирошкин, motor.ru