Офіційно показаний новий седан Mercedes-Benz S-класу

У Гамбурзі відбулася довгоочікувана офіційна презентація чергового покоління флагманського седана Mercedes S-класу. За кілька годин до презентації в Мережу потрапили фотографії четиридверки, а також частина інформації, однак остаточні дані все ж вдалося зберегти в таємниці. Нова генерація S-класу вперше була розроблена спочатку як довгобазний автомобіль, а для короткобазної версії платформу вкоротили. Саме тому багато технічних данних на даний момент відносяться до довгих версій.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

У Європі продажі нового покоління S-класу стартують вже влітку цього року. Спочатку будуть доступні три версії - дизельна S350, гібридна S400 і бензинова S500.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

У довжину седан Mercedes S-класу тепер налічує 5116 мм, а версія Long - на 13 см більше. У ширину - 1899 мм, а у висоту - 1491 мм. Версія S400 важить 1945 кг, трохи важчий дизельний седан S350 - 1975 кг, а S500 - 2015 кг.

Новий S-клас побудований на абсолютно новій платформі. Кардинальні зміни потрібні були через збільшення кількості алюмінію в конструкції машини. Зокрема, майже весь кузов зроблений з «крилатого металу». Правда, вплинуло це не стільки на вагу (він зменшився приблизно на 100 кг, а жорсткість кузова зросла на 50%), скільки на кількість технологічних наворотів, якими напханий флагман марки. А з ними творці не поскупилися.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Седан з дизельним мотором під капотом розганяється до 100 км/год за 6,8 с, такі ж цифри значаться в паспортних даних гібридної версії S400. Модифікація S500 виходить з п'яти секунд з показником 4,8 с. Коефіцієнт лобового опору у готових машин становить 0,24, а у дизельного гібрида, що ще не вийшов - 0,23.

Судіть самі: топовий Мерседес S-класу може самостійно пересуватися в пробках, зупиняючись, рушаючи і слідуючи за машиною, що попереду; підвіска Airmatic тут зав'язана в один комплекс зі стереокамерою і вміє заздалегідь підлаштовуватися під ситуацію, якщо машина побачила на дорозі нерівність; система нічного бачення тепер уміє розпізнавати не тільки людей, а й тварин, а також навчена підсвічувати перешкоди світлом фар, для чого в них призначена спеціальна секція. До слова, про світло: новий S-клас - перший у світі автомобіль, в якому немає взагалі жодної лампи розжарювання. Все освітлення салону, фари і ліхтарі світлодіодні.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Фотографії інтер'єру вже потрапляли в Мережу, тому одкровенням розкішне внутрішнє оздоблення флагманського седана не стало. Салон автомобіля висвітлюють 300 світлодіодів. Тут є підігрів підлокітників. Всіма функціями машини можна керувати за допомогою спеціального додатку на смартфоні.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Завдяки збільшенням габаритами в машині стало більше вільного місця. Надбавка приблизно порівну розподілена між переднім і заднім рядами. Спереду і ззаду можуть бути встановлені масажні крісла, причому в довгобазних версіях спинки задніх сидінь можуть відкидатися назад на 43,5 градуси. У підлокітнику між задніми кріслами знаходяться висувні столики.

Спочатку покупцям запропонують три модифікації - на будь-який смак. Серед них дизельна з трилітровим двигуном V6 потужністю 258 к.с. (620 Н • м), бензинова з V8 4.7, що видає 455 сил (700 Н • м), і гібридна з сумарною віддачею силової установки в 306 «конячок» (370 Н • м). Пізніше в цьому році до них приєднається дизельний гібрид S400, а в 2014-му на ринок вийде потужна версія від AMG і сама економічна в лінійці модифікація S500 Plug-in Hybrid, її середня витрата в змішаному циклі буде менше 4 л на 100 км, а викиди вуглекислого газу обіцяють бути менше 75 г/км.

Mercedes-Benz S-Class (W222)

Світлодіодні ліхтарі оснащені автоматичним регулюванням яскравості, щоб в темний час доби не зліпити стоп-сигналами водіїв рухомих ззаду машин.

У Європі ціни на базовий "короткий" S350 BlueTEC починаються з позначки 79 789 євро, довгобазна версія буде коштувати 85 323 євро. Седан S400 обійдеться в € 85 204 або € 91094, в залежності від колісної бази, а модифікація S500 оцінена в € 104 601 і € 107 635 відповідно. Після презентації Дітер Цетше сказав, що амбітні плани щодо створення такого седана S-класу, зокрема, послужили приводом закрити бренд Maybach. Побачивши автомобіль наживо і посидівши всередині, дуже важко сперечатися з обгрунтованістю цього рішення.

Всі нові фішки W222 можна оцінити в офіційному п'ятихвилинній ролику.

Анастасия Королькова, Борис Ульзибат, drive.ru