Вантажопасажирський Mercedes Citan блідо виступив у Euro NCAP

Чергова сесія Euro NCAP складалася з серії краш-тестів однієї моделі - вантажопасажирського автомобіля Mercedes Citan Kombi. Нудно? Не скажіть! Адже за результатами випробувань європейського агентства Citan став найменш безпечним Мерседесом сучасності. Більше того, п'ятимісний вен повторив антирекорд седана Mercedes C-класу зразка 1997 року (W202), набравши всього три зірки. Заради справедливості скажемо, що Mercedes Citan - перелицьований Renault Kangoo. Хоча німецькі фахівці напевно знали, що собою являє донор.

Mercedes-Benz Citan

П`ятидверку Mercedes Citan судили по більш жорсткими правилами, які набули чинності з 2009 року. А його однокласники билися поки тільки за старим регламентом. Тому Renault Kangoo, Citroen Berlingo і Volkswagen Caddy набрали у свій час по чотири зірки.

Після краш-тесту Euro NCAP фахівці компанії Mercedes-Benz пообіцяли доопрацювати тільки надувні шторки безпеки.

За захист дорослих пасажирів Citan набрав 74%: експерти знизили оцінки за слабкий захист грудей при бічному ударі об стовп, неоптимально розкрилися шторки безпеки, зазор, що утворився після фронтального удару між центральною стійкою і переднім краєм зсувних дверей, і травмонебезпечну передню панель. Безпеку дітей оцінили на 69% (проблеми з установкою деяких сертифікованих дитячих крісел), а пішоходів - на 56% (жорстка передня кромка капота). Рейтинг у графі «Електронні помічники» дорівнює 33% (датчик непристебнутого ремня є тільки на водійському кріслі).

Роберт Есенов, drive.ru