Компактвен Mercedes B-Class «зарядився» в Нью-Йорку

В Америці електромобілі користуються чималою популярністю: не дивно, що саме в Нью-Йорку дебютував B-клас на батареях. Показаний в минулому році в шкурі концепту, нині електричний компактвен з приставкою до імені Electric Drive дістався до конвеєра. У США цей природолюбивий апарат буде запущений на початку 2014 року, а пізніше він потрапить і до Європи. Ціна поки не оголошена, зате всі ключові технічні дані відомі. І вони говорять про те, що електричний B-Class водити буде не менш захоплююче, ніж його «побратимів» з ДВЗ.

Mercedes-Benz B-Class Electric Drive

Здалеку новачка можна впізнати за зміненим бампером і оригінальними колісними дисками

Mercedes-Benz B-Class Electric Drive

Блок літієвих акумуляторів помістився під підлогою, не потривоживши салон і багажник (цей нижній відсік компанія іменує Energy Space). Час зарядки батарей залежить від параметрів доступної мережі. Для того щоб поповнити запас електрики на одну сотню кілометрів пробігу, машині вимагається 2:00 при 240-вольтовій розетці і 1,5 години при 400-вольтовій.

Компанія порахувала, що електричний B-клас повинен бути за замовчуванням добре упакований. Так що тут мається просунута аудіосистема і навігація. А за доплату поставлять мультимедійну, навігаційну і телематическую систему з голосовим управлінням і виходом в Інтернет.

Mercedes-Benz B-Class Electric Drive

Комбінація приладів батарейного возу відрізняється наявністю вимірювача потужності, що показує поточну віддачу мотора або потужність рекуперації під час гальмування. Що відбувається з бортовою установкою можна спостерігати і на центральному екрані.

І в будь-якому випадку Всесвітню павутину можна використовувати в зворотному напрямку: перебуваючи поза автомобілем, водій може через комп'ютер або смартфон зв'язатись з компактвеном і віддалено перевірити запас електрики, подивитися поточний радіус досяжності на карті і прокласти маршрут з урахуванням доступних точок зарядки. І ще одна чудова придумка: через Інтернет можна запрограмувати електрокар на попередній обігрів або охолодження салону в заданий час.

Mercedes-Benz B-Class Electric Drive

На борту електрокара виділяється лючок з гніздом для заряджання. Піктограма ED нагадує розетку і вилку.

Під капотом Mercedes-Benz B-Class Electric Drive змонтований електромотор потужністю понад 100 кВт (понад 136 к.с.). Його максимальний обертовий момент перевищує 310 Н • м і доступний з самого низу. Це дозволяє відносно масивній п`ятидверці набирати 100 кілометрів на годину з місця менш ніж за 10 секунд і розвивати максималку 160 км/год (обмежена електронікою). Запас ходу новачка на одній зарядці в американському міському циклі дорівнює 115 миль (185 км), а в європейському комбінованому - 200 км.

Леонид Попов, drive.ru