Німці перетворили Mercedes G 63 AMG в тривісного монстра

Здивовані? Ми самі шоковані! На фотографіях - тривісний Mercedes G 63 AMG з колісною формулою 6x6. Але найдивніше те, що це не черговий результат фантазії, що розігралася у фахівців якого-небудь невеликого тюнінг-ательє, хоча історія знає Гелендваген з трьома осями, зроблені за індивідуальними замовленнями. Перед нами - заводський передсерійний автомобіль, зроблений безпосередньо працівниками компанії Mercedes-Benz. Якщо неймовірний пікап сподобається потенційним покупцям, то машину поставлять на конвеєр заводу в Граці.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6

Кути в'їзду й з'їзду складають 52 і 54 градуси відповідно (у звичайного G 63 AMG - 36 і 27 градусів). Глибина подоланого броду - метр, що на 400 мм більше показника армійського пікапа.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6

Передавальні числа підвищеного і зниженого рядів трансмісії - 0.87:1 і 2.16:1 відповідно. Діаметр коліс в зборі - 940 мм!

Основа цього монстра - тривісне шасі всюдихода Mercedes G 320 CDI. Такі армійські автомобілі служать, наприклад, в австралійській армії з 2011 року. Але кузов, звичайно ж, оригінальний, із здвоєною кабіною і вантажним відсіком, обробленим бамбуковим деревом. Довжина такого G 63 AMG - 5875 мм, а ширина і висота - 2110 і 2280 мм відповідно. Замість традиційних нерозрізних мостів інженери встановили портальні, що збільшило кліренс з 210 до 460 мм. І блокувань диференціалів тут аж п'ять - до трьох від звичайного Гелендваген плюс ще міжвісьовий між другим і третім мостами і міжколісний третьої осі.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6

Строго чотиримісний салон майже позбавлений простору для багажу - його передбачається класти у відсік за здвоєною кабіною. Загальна вантажопідйомність автомобіля - 650 кг.

Замість 185-сильного турбодизеля 3.0 від донора тут встановлений могутній 544-сильний V8 5.5 з двома турбокомпресорами. П'ятиступінчастий «автомат» NAG1 також поступився місцем сучасній автоматичній коробці передач AMG Speedshift Plus 7G-Tronic з сімома діапазонами. Система постійного повного приводу розподіляє тягу по осях в співвідношенні 30/40/30, а всіма блокуваннями можна користуватися на ходу незалежно від режиму роздавальної коробки. Також на ходу здатна працювати і система регулювання тиску в шинах. Наприклад, щоб підняти тиск з 0,5 бара до 1,8, їй потрібно 20 секунд.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6

У всюдихода буде два паливних бака сумарним обсягом 159 літрів.

Повнопривідний «трьохвісник» володіє спорядженою масою 3850 кг, але при цьому може мчати зі швидкістю 160 км/год. А в цей момент в чотиримісному салоні пасажири насолоджуються інтер'єром від стандартного Мерседеса G 63 AMG. Тут клієнтам буде і натуральна шкіра на центральній панелі і сидіннях, оснащених вентиляцією, і мультимедійний комплекс з навігацією та розкішною аудіосистемою. Якщо проекту дадуть зелене світло, то перший серійний Mercedes G 63 AMG 6 x 6 може вийти в жовтні 2013 року. Можлива ціна - 350 тисяч євро.

Роберт Есенов, drive.ru