«Запальничка» Mercedes A 45 AMG вразила суперників потужністю

Неофіційна інформація про «заряджене» виконання п`ятидверки A-Class від ательє AMG вже потроху просочувалася в Мережу, але дійсність перевершила всі очікування: 360 к.с. і 450 Н•м - стільки зняли чарівники з Аффальтербаха з дволітрової «турбочетверки» з безпосереднім уприскуванням, встановленої на хетчбек. Це найпотужніший серійний чотирициліндровий двигун в світі, запевняє компанія. При цьому агрегат з сімейства BlueDIRECT виявився напрочуд економічним. Новинка витрачає в змішаному європейському циклі всього 5,75 л/100 км і притому відповідає нормам по вихлопу Євро-6.

Mercedes-Benz A45 AMG

Решітка радіатора з двома планками і новий бампер виділяють цей А-клас з ряду родичів. Розвинені повітрозабірники - не просто данина спортивної моді. Тут встановлена дуже об'ємна система охолодження ДВЗ і система охолодження трансмісійного масла.

Mercedes-Benz A45 AMG

Профіль хетчбека прикрашений вставками на порогах «матовий сірий титан». Хромовані патрубки вихлопної системи разом з дифузором кольору «сірий титан» є стандартним оснащенням, але в залежності від опціональних пакетів зовнішній вигляд цієї частини кузова може коригуватися.

Новий ДВЗ побудований з урахуванням тривалої роботи в напружених умовах. Відділення AMG подарувало йому дуже розвинену систему охолодження з застосуванням компонентів від суперкара SLS AMG (нагадаємо, у того під капотом стоїть «вісімка» на 6,2 літра). Тут також поставлений високопродуктивний водяний інтеркулер, що охолоджує стиснене повітря після турбокомпресора з подвійним равликом. Підвищену увага до цієї частини мотора легко пояснити: тиск наддуву тут доходить до 1,8 бар, а питома потужність становить 181 к.с. на літр.

Mercedes-Benz A45 AMG

У салоні хетчбека встановлені спортивні сидіння Artico c штучною шкірою і мікрофіброю і з червоним контрастним прострочуванням. Передня панель під вуглеволокно увінчана екраном мультимедійної системи з меню від AMG.

Щоб дихалося «четвірці» ще легше, в вихлопну систему вбудували спеціальний керований клапан, положення якого регулює електроніка в залежності від натискання педалі газу, рівня фактичного навантаження і оборотів ДВЗ. Така система, знайома по SLK 55 AMG, забезпечує баланс між продуктивністю і акустичним комфортом, а при різкому натисненні на педаль газу дозволяє двигуну гарчати на всю горлянку, що має доповнювати враження від прискорення.

Mercedes-Benz A45 AMG

У стандартній комплектації п`ятидверка A 45 AMG поставляється з шинами розмірністю 235/40 R18, але за доплату німці встановлять гуму 235/35 R19, зрозуміло, з відповідними легкосплавними дисками.

З таким могутнім «серцем» (до слова, ручної збірки), семиступінчастим «роботом» AMG Speedshift DCT c трьома програмами управління і ручним режимом, а також з новим повним приводом A 45 AMG демонструє просто завидну динаміку. Час розгону з нуля до сотні у новачка 4,6 секунди, а це на одну десяту швидше, ніж, приміром, у BMW M135i xDrive. Максимальна швидкість A 45 AMG традиційно обмежена електронікою на рівні 250 км/год.

Mercedes-Benz A45 AMG

Підвіска новинки була дуже серйозно перероблена. Фактично AMG говорить про розробку передньої і задньої осі заново. Вся еластокінематика була переглянута, важелі отримали більш жорсткі втулки, і, звичайно, такому А-класу підібрали інші пружини і амортизатори, ніж на звичайній версії. У результаті отримана загострена керованість і мінімальні крени.

Ще один цікавий штрих новачка - трирівнева електронна система стабілізації, що дозволяє вибирати між максимально безпечним водінням, спортивним режимом з ослабленим контролем і повним відключенням ESP для закритих треків. Доповнює цю ESP асистент проходження поворотів Curve Dynamic Assist, який дуже делікатним підгальмуванням внутрішнього колеса допомагає тримати машину під контролем. Таким вийшов хетчбек, з одного боку втілює традиції AMG, а з іншого - дозволив ательє ступити на нову для себе територію компактного класу.

Леонид Попов, drive.ru