Інсайдери розповіли про купе Mercedes-Benz SLC AMG

Мерседесовській суперкар SLS гарний і по дизайну, і по техніці, а за своїми здібностями явно змагається з моделями Ferrari, як, втім, і за ціною. Але чи це рецепт ринкового успіху? За даними інсайдерів, німці подумують спуститися з наступником SLS на половинку сходинки нижче, взявши в приціл в першу чергу дуже успішний у плані тиражу спорткар Porsche 911. Це означає, що змінник SLS повинен стати трохи менше, кілограмів на 150 легше, а його лінійка моторів повинна відкриватися більш доступним агрегатом V6.

Фантазія на тему Mercedes-Benz SLC AMG

Нове купе повинне з'явитися в 2015 році. У своїй зовнішності воно постарається поєднати сучасність з мотивами легендарного прабатька 300 SL. Цей малюнок виконаний стороннім художником за описами інсайдерів.

В основі машини буде лежати просторова алюмінієва рама, як на нинішній моделі, та й шасі буде являти собою якусь еволюцію нинішнього, і навіть компоновка агрегатів буде схожою. Але все це інженери зроблять компактніше і легше. Заради зниження ваги, до речі, а також заради більшої жорсткості кузова наступник закритої дводверки SLS розпрощається з дверима типу «крила чайки». Він отримає традиційні стулки.

Mercedes-Benz SLS

Нинішній SLS в базовому варіанті комплектується «вісімкою» 6.2 з віддачею 571 к.с. Довжина машини становить 4638 мм, а вага - 1695 кг. Для порівняння, у задньопривідного купе 911 з 400-сильним мотором 3.8 ці параметри дорівнюють 4491 мм і 1395 кг.

У відношенні імені для заміни ясності поки немає. Маркетинговий відділ компанії, за чутками, пропонує варіант SLC, хоча в надрах фірми є голоси за те, щоб використовувати не зайнятий зараз індекс SLR. Але не назва моделі головне. Куди цікавіше, які варіанти свого спортивного купе Mercedes запропонує покупцям.

Mercedes-Benz SLS

Відкрита версія для змінника поки навіть не розглядається. Якщо вона взагалі з'явиться, то далеко не відразу після виходу закритої моделі.

Відкриватися гамма SLC повинна версією з мотором V6 3.0 з віддачею 333 к.с. Здається, занадто скромно, але зате коштувати така машина буде орієнтовно сто тисяч доларів, тобто помітно менше купе нинішнього покоління (близько $ 190 000 «в базі»). Для любителів дводверок «погарячіше» в гамі залишаться ДВЗ V8. Для початку це буде чотирьохлітровий агрегат з двома турбокомпресорами і продуктивністю 485 к.с. Коштувати така модифікація повинна в районі $ 125-130 тисяч.

Орієнтовно за $ 180 тисяч німці запропонують варіант SLC S, теж з «вісімкою», але форсованої до 585 к.с., з карбоно-керамічними гальмівними дисками і іншими корисними речами на зразок спортивних ковшів в салоні. А крім того, не виключена поява ще більш продуктивних і полегшених версій з приставками GT і Black Series. Таким чином, вся гама SLC виявиться куди ширше нинішньої гами SLS і за потужностями моторів, і за цінами, а тому зможе перекривати чи не всю лінійку 911-х купе у всьому їх розмаїтті (тільки ось повного приводу на SLC чекати безглуздо).

Леонид Попов, drive.ru