Седан Mercedes CLA не став іконою стилю, як Mercedes CLS

Красива була задумка - зробити невеликий і відносно доступний седан із зовнішністю в стилістичному ключі моделі Mercedes CLS. Ідея матеріалізувалася - перед вами чотиридверка Mercedes CLA, дебют якої відбувся на Детройтському автосалоні 2013 року. Судячи з релізом, творці обожнюють своє творіння, називаючи його іконою стилю, наділяючи дизайн епітетами «потужний, атлетичний, спортивний». І, звичайно, цей автомобіль німці називають не седаном - чотирьохдверним купе. Його продажі в США стартують у вересні цього року.

Mercedes-Benz CLA

Седан Mercedes CLA довший нинішньої «цешки» на 39 мм (4630 проти 4591 мм) і на 9 мм нижче неї (1438 і 1447 відповідно).

Новинка виглядає сучасно, а її екстер'єр наповнений приємними оку деталями, але загальний образ доладно не склався. Спочатку дизайнери Мерседеса опинилися в скрутному становищі - їм потрібно було зробити міні-CLS на короткобазному шасі передньопривідної платформи MFA. У підсумку з деяких ракурсів седан виглядає надмірно масивним, непропорційно високим. Довжина кузова складає 4630 мм, а ширина і висота - 1780 і 1438 мм відповідно. За словами інженерів, CLA володіє рекордною обтічністю серед нинішніх серійних моделей - коефіцієнт аеродинамічного опору рівний 0,23.

Mercedes-Benz CLA

Модифікація з AMG-пакетом відрізняється оригінальними бамперами, накладками на пороги, багатоспицевими колісними дисками.

Велика частина конструкції кузова зроблена з надвисокоміцних сортів сталі. Передня підвіска - стійки McPherson, задня - багатоважілька (по чотири важеля на колесо). Щоб зменшити непідресоренні маси, кріплення коліс і направляючі пружин зроблені з алюмінію. Рульове управління - електромеханічне, з функціями підказок для водія при помилках в управлінні, при гальмуванні на міксті. Також електромеханічний підсилювач допомагає нівелювати паразитні підрулення при інтенсивному розгоні.

Mercedes-Benz CLA

Інтер'єр - як у Мерседесів A-і B-класу. Стандартне оснащення включає шість подушок безпеки, систему стабілізації і систему запобігання зіткнень Collision Prevention Assist. У списку опцій - активний круїз-контроль, системи стеження за дорожньою розміткою і мертвими зонами, панорамний дах, мультимедійний комплекс з навігацією.

Вже відомо, що в США будуть продавати тільки потужні версії. Початковою на даний момент є CLA 250 з дволітровим турбомотором, оснащеним безпосереднім уприскуванням. Віддача - 211 сил і 350 Н•м. Немає альтернативи і по частині коробок передач: тільки семидіапазонний преселективний «робот». А ось типів трансмісій два: або передній привід, що підключається, або повний з багатодисковим електрогідравлічним зчепленням на задній осі. У Європі ж в продаж надійдуть машини з менш потужними бензиновими (122 і 156 к.с.) і дизельними (109, 136 і 170 сил) двигунами, а також з механічними коробками передач.

Mercedes-Benz CLA

Спочатку Mercedes CLA 250 укомплектований спортивною підвіскою з відповідною настроюванням амортизаторів і пружин.

Роберт Есенов, drive.ru