Модель Mercedes CLS 63 AMG накачалась і стала всепогодною

У слід за седаном і універсалом Mercedes E 63 AMG модернізація наздогнала і сімейство Mercedes CLS 63 AMG, яке на ринку знаходиться менше трьох років. Але для серйозних змін це не перешкода. Під зовнішність можна не вдивлятися - все, що переробили, приховане від очей. Наприклад, оновлений автомобіль може бути не тільки задньопривідним, але і повнопривідним. Трансмісія 4Matic з багатодисковим зчепленням, що розподіляє тягу між осями в співвідношенні 33/67, важить близько 70 кг, і замовити її можна на будь-яку модифікацію "зарядженого" седана або універсала CLS 63 AMG.

Mercedes-Benz CLS63 AMG

Базовий задньопривідний CLS 63 AMG споживає в змішаному циклі 9,9 л бензину на 100 км, а повнопривідна «Еска» - 10,6 л.

Mercedes-Benz CLS63 AMG

У версії CLS 63 AMG S по замовчуванню присутнє блокування диференціала, але за карбонокерамічні гальма потрібно платити окремо.

Mercedes-Benz CLS63 AMG

Раніше клієнти могли доповнити базовий автомобіль пакетом AMG Performance, що піднімає віддачу мотора. Тепер цієї опції немає, але є дві повноцінні версії. Початковій покладено бітурбомотор V8 5.5 з 557 силами і 720 Н • м (було - 525 і 700 відповідно). Але за доплату можна отримати автомобіль у виконанні S - це вже 585 «коней» і 800 ньютон-метрів. Швидкість 100 км/год скоряється «Есці» через 3,6 с після старту. Незалежно від версії в комплектацію входять семидіапазонний «автомат» і активна підвіска AMG Ride Control. У квітні 2013 року в продаж надійдуть модернізовані стандартні Мерседеси CLS 63 AMG, а в червні - модифікація S і машини з постійним повним приводом.

Роберт Есенов, drive.ru