Британський журнал дізнався подробиці про новий Mercedes-Benz C-Class

Mercedes-Benz New C-ClassСедан і універсал Mercedes-Benz C-Class четвертого покоління дебютують в березні 2014 року на моторшоу в Женеві, а в 2015-му на ринок вийдуть версії з кузовами «купе» і «кабріолет». Про це повідомляє видання Autocar, яке опублікувало докладну інформацію про моделі наступної генерації.

Майбутній С-Class побудують на модульній задньопривідній платформі, яку згодом у подовжених варіантах планується використовувати на наступних E-і S-Class. «Мерседес» відмовиться від «Макферсона» спереду на користь нової незалежної підвіски на подвійних поперечних важелях. Ззаду з'явиться та ж багатоважілька, що і у нинішнього С-Class, але в істотно модернізованому вигляді. Крім цього, буде зменшена маса моделі - базовий варіант С160 стане важити менше 1380 кілограмів.

Габаритна довжина новинки збільшиться на 100 міліметрів (до 4691 міліметра), що наблизить С-Class за цим показником до конкурентів - Audi A4 (4701 міліметр) і BMW 3-Series (4624 міліметра). Колісна база «Мерседеса» збільшиться з 2760 до 2820 міліметрів, ширина зросте з 1770 до 1810 міліметрів, а колія спереду і ззаду стане більше на 40 міліметрів. Об'єм багажника виросте на 10 літрів - до 485 літрів (у A4 і 3-Series - 480 літрів).

У гамму двигунів нового C-Class увійдуть чотири-і шестициліндрові бензинові двигуни, починаючи від дволітрового турбоагрегату потужністю 186 кінських сил і закінчуючи 335-сильним трилітровим твін-турбо мотором.

Серед дизелів з'являться модернізовані версії нинішньої 2,1-літрової «четвірки», а також, як очікується, мотор Renault потужністю 180 кінських сил. У 2015-му в лінійку додадуться гібридна силова установка і бензинові двигуни 1.6 і 1.8 спільної німецько-французької розробки. Останньою дебютує версія від AMG з чотирилітровою твін-турбо «вісімкою».

Трансмісії - шестиступінчаста "механіка" і доопрацьований семідіапазонний «автомат». За словами джерел Autocar, дев'ятиступенева автоматична коробка, яка зараз розробляється компанією, з'явиться на C-Class не раніше 2017 року, коли відбудеться перший фейсліфт моделі четвертого покоління.

Крім цього, наступний C-Class отримає електромеханічний підсилювач керма замість гідравлічного, адаптивну підвіску, системи запобігання аварій і збереження рядності руху, що працюють за допомогою стереокамери, а також систему, здатну розпізнавати наближаються до перехрестя машини або пішоходів і в разі необхідності автоматично задіювати гальма.

Джерело: motor.ru