Mercedes A-Class E-Cell - перший електромобіль випустять до кінця 2010 року

A-Class E-Cell

Цієї осені Mercedes-Benz випустить 500 електромобілів A-Class E-Cell, які будуть передані заздалегідь відібраним покупцям з Німеччини, Франції та Нідерландів. Ця модель побудована на базі п'ятидверній версії хетчбека A-Class і приводиться в рух 68-сильним електромотором. Без підзарядки новинка може проїхати близько 200 кілометрів.

Літій-іонні батареї A-Class E-Cell ємністю 36 кіловат на годину повністю заряджаються від домашньої електромережі з напругою 230 Вольт за вісім годин. Крім того, для цієї мети можна використовувати мережі з напругою 400 Вольт, і тоді час зарядки скорочується до трьох годин.

Максимальний обертовий момент електродвигуна хетчбека дорівнює 290 Ньютон-метрів. У режимі "Boost" цей мотор може короткочасно розвивати потужність 95 кінських сил. При цьому розгін до "сотні" займає у A-Class E-Cell 14 секунд, а до 60 кілометрів на годину електромобіль прискорюється за 5,5 секунди. Максимальна швидкість електромобіля обмежена електронікою на позначці 150 кілометрів на годину.

Обсяг багажника хетчбека після встановлення електроприводу і батарей не змінився і дорівнює 435 літрам при піднятій спинці заднього сидіння. Вантажопідйомність електромобіля складає 350 кілограмів.

У стандартну комплектацію A-Class E-Cell входять автоматичний клімат-контроль з можливістю дистанційного включення під час зарядки, біксенонові фари, система напівавтоматичної парковки, а також повний набір подушок безпеки, включаючи бічні і задні шторки.

В кінці минулого року Mercedes-Benz почав дрібносерійний випуск водневих хетчбеків B-Class F-Cell. Ця модель приводиться в рух електромотором потужністю 136 кінських сил, який заряджається від літій-іонних батарей. B-Class F-Cell заряджає акумулятори сам за допомогою силової установки на паливних осередках, яка трансформує в електроенергію тепло, що виділяється в ході реакції окислення водню киснем.

Джерело: avtorinok.ru