Мінівен Mercedes Sprinter розіслав своє резюме потенційним покупцям

Сергей Удачин, drive.ru

Реклама і продаж малої комерційної техніки з перерахуванням всіх характеристик, демонстрацією каталогів і вантажопасажирських можливостей машин купують їх представникам компаній, як правило, справа дуже нудне. Однак винахідливе піар-агентство Lukas Lindemann Rosinski з Гамбурга зуміло пожвавити цей процес, оригінальним способом запропонувавши потенційним клієнтам новий вантажний вен Mercedes-Benz Sprinter безпосередньо від імені цього автомобіля.

Ідея рекламної кампанії, розгорнутої в Німеччині, полягає в тому, що фургон власними «руками», в ролі яких виступили шини, написав резюме своїм майбутнім роботодавцям і розіслав його по пошті. Для цього вигадники з рекламного агентства замовили спеціальну покришку, на якій замість звичного протектора був вигравіруваний текст листа разом із зображенням автомобіля.

Разом з оригінальним резюме автомобіля рекламщики відіслали клієнтам посилання на спеціальний сайт, де одержувачі листи можуть подивитися відеоролик про всі етапи створення отриманого ними повідомлення.

Одним з коліс, взутим в засіяну літерами шину, роботяга спочатку прокотився по бруду, а потім по порожніх аркушах паперу завдовжки трохи більше двох метрів кожен. Потім він повторив цю процедуру 121 разів. Кожне таке резюме, написане замурзаними «руками» фургона, запечатали в конверти і розіслали клієнтам з пропозицією взяти автомобіль до себе на роботу.