Технологія паливних осередків підтверджує свою життєздатність

Три автомобілі В-Класу на паливних елементах подолали ще один континент. Позаду не тільки частина Західної Європи, але і багатокілометровий шлях по Північній Америці. До речі, дорога через США і Канаду до Ванкувера склала 7500 км. І ось, переправившись через океан, вони штурмують новий континент - Австралію.

mercedes-benz f-cell

Наприкінці березня, через 59 днів після старту з Штутгарта, В-Класи виїхали із Сіднея. За спиною водіїв, експертів та супроводжуючих їх на різних етапах шляху журналістів 2 300 км, і перед мандрівниками місто Аделаїда. Приїзд в місто збігається з ще однією датою - саме в цей день пройдена половина з 125-денного туру.

10 квітня автомобілі, нарешті, прибули в Перт. Звідси вони будуть переправлені в Китай, де кілька днів проведуть на Автосалоні в Шанхаї. Подальший шлях пролягає через Китай і Казахстан до Росії. Подолавши по Євразійському континенту більше 14 тисяч кілометрів, В-Класи знову приїдуть до Штутгарта.

mercedes-benz f-cell

«Істотна перевага технології паливних осередків перед іншими приводами - можливість використання в різних видах транспорту: від легкових автомобілів до автобусів. Паливні елементи підходять не тільки для коротких переїздів, як наприклад, в громадському транспорті, але і на далекі відстані, - зазначає проф. Герберт Колер, керівник екологічного спрямування, глава підрозділу E-Drive & Future Mobility концерну Daimler AG. - Таким чином автомобілі, оснащені цією технологією, здатні серйозно вплинути на поліпшення екологічної ситуації, звівши до мінімуму викид шкідливих вихлопів в атмосферу ».

Джерело: drive.ru