У лінійці двигунів сімейства Mercedes E-Class з'явилося два нових мотора

mercedes-benz e-class Роберт Есенов, drive.ru

Сучасна гамма двигунів Мерседеса E-класу включає в себе п'ять агрегатів - три бензинових і два дизельних. Безпосереднім уприскуванням палива оснащені чотири з них - «вісімка» сімейства M273 робочим об'ємом 5461 см³ до цих пір задовольняється розподіленою системою. Але найближчим часом німці відправлять цей мотор на полицю, а змінить її новітнє восьмицилиндровой «серце» M278.

Агрегат знайомий нам по седану Mercedes CLS останнього покоління. Робочий об'єм дорівнює 4663 см³, присутнє пряме впорскування палива третього покоління й два турбокомпресори. «Вісімка» видає 408 «коней» і 600 Н•м замість 388 і 530 у попередника. Творці особливо підкреслюють, що витрата палива в змішаному циклі впала на 17%, до 8,9 л/100 км. Для порівняння, седан BMW 550i, оснащений бітурбомотором V8 4.4 (407 к.с., 600 ньютон-метрів), споживає 10,4 л.

mercedes-benz e-class

Седан Mercedes E 500 з 408-сильним агрегатом сягає сотні за 5,2 с і розвиває 250 км/год. До речі, 407-сильна «п'ятірка» BMW може похвалитися п'ятьма секундами рівно і тими ж 250 км/год. У обох автомобілів максимальна швидкість обмежена електронікою.

Чотирьохдверці E 350 CGI (306 к.с.) потрібно 6,3 с для набору 100 км/год, а при вичавленій педалі газу через якийсь час стрілка спідометра завмре на позначці «250».

Але це не єдина новина. Додатково в Штутгарті замінили шестициліндровий мотор об'ємом 3,5 л. Його місце тепер зовсім скоро займе модернізований V6 3.5: як і раніше, «шістка»оснащена безпосереднім уприскуванням, але розвиває 306 «коней» і 370 Н • м проти колишніх 292 і 365 відповідно (M176). Покращення в економічності на 20% - витрата впала до 6,8-7 л/100 км в залежності від комплектації машини. А в продажу «єшки» з оптимізованою «шісткою» і нової «вісімкою» мають з'явитися влітку 2011 року.