Неоднозначний. Німці представили нове покоління кросовера Mercedes ML

mercedes-benz new ml-classАнастасия Королькова, drive.ru

У слід за нещодавно всплившими в мережі сканами буклету про нове покоління кросовера Mercedes ML з'явилися і офіційні фотографії, а також перша порція технічної інформації. Конструктивно третя генерація паркетника мало відрізняється від попередника. Але в тому, що стосується зовнішності, - тут нам є, що обговорити.

Новий ML не потрапив в одну хвилю з Е-класом і паркетником GLK. Два роки тому, коли остаточно затверджувався дизайн великого Мерседеса, стилістичний напрям вже змінилося в бік більш плавних форм. Спроба пом'якшити ML дала дивний результат. Новий кросовер вийшов негармонійним: спереду і збоку машина виробляє різне враження. У профіль модель стала більш жорсткою: зберігши характерну форму задньої стійки, німці задерли підвіконну лінію і зменшили площу бічного скління - непогано і впізнається. Але фари в стилі купе CL злегка замилили передок, не дуже виразною вийшла і корма.

mercedes-benz new ml-class

Для такого роду проектів в англійській мові є ємкий термін «redesign». Габаритні розміри нового Мерседеса: довжина 4804 мм, ширина 1926, висота 1796.

Враження більшого автомобіля - заслуга рельєфних поверхонь: паркетник став всього на 24 мм довше, на 16 мм ширше і на 19 мм нижче. Вигідно змінився інтер'єр, хоча в ньому вгадується колишня архітектура. Автомобіль побудований на модернізованій платформі Мерседеса ML попередньої генерації, але колісна база залишилася колишньою - 2915 мм. В очікуванні офіційного релізу ми не можемо сказати, як змінилася маса повнопривідника, а також яка доля позашляхової версії з двоступеневою раздаткой і блокуваннями диференціалів.

салон нового ml-класу

  • Новий інтер'єр зібраний з використанням уніфікованих з іншими Мерседесами модулів: наприклад, блоків мультимедійної системи (яка отримала доступ до Інтернету) і клімат-контролю. Основна відмінність від салону попереднього покоління - більше дорогих матеріалів.
  • Управління повнопривідною трансмісією покладено на новий контролер, для якого передбачені режими буксирування причепа, руху по пересіченій місцевості і підйому в гору, а також якийсь спортивний алгоритм. Крім того, ML буде допомагати водієві на крутих спусках.

Що стосується моторної лінійки, то з самого початку покупцям запропонують на вибір три модифікації. Базовий Mercedes ML 250 Bluetec буде дизельним: з рядною «четвіркою» об'ємом 2,1 л, що розвиває 204 к.с. і 500 Н•м. Тобто новий кросовер стане першою у своєму класі «малолітражкою». Дві інші версії Мерседеса - шестициліндрові: ML 350 Bluetec оснащується трилітровим турбодизелем потужністю 258 к.с. (619 Н•м), а єдиний бензиновий ML 350 BlueEfficiency - новим «безпосереднім» двигуном M276 3.5 (306 к.с. 370 Н•м). Всі мотори агрегатуються з семидіапазонним «автоматом».

mercedes-benz new ml-class

Гаму двигунів німці планують надалі розширювати. Не за горами поява гібрида, а також "зарядженої" модифікації ML 63 AMG. Ці двоє - на різних полюсах. Якщо місце під капотом AMG-версії займе бітурбомотор V8 5.5 потужністю 544 к.с., то гібридний ML буде задовольнятися дизельної четвіркою 2.1, що працює в парі з електромотором. Проте цих антагоністів доведеться ще трохи почекати, та й стандартний паркетник третьої генерації покажуть не раніше осіннього мотор-шоу у Франкфурті. Зате європейські дилери почнуть прийом замовлень тоді ж.