Ательє Carlsson зробило седан Mercedes S 600 подвійно «шестисотим»

mercedes-benz carlsson s600Роберт Есенов, drive.ru

Останній раз шильдик на кришці багажника седана Mercedes S 600 виправдовувався на моделі з індексом W140. Тоді «шестисотий» і справді оснащувався двигуном V12 серії M120 робочим об'ємом шість літрів (5987 см3). Наступні модифікації S 600 істинно шестилітровими моторами вже не комплектувалися. Зараз магічне число є частиною іміджу - іміджу самого дорогого автомобіля в лінійці Мерседесів S-класу. А після того як седан побував в стінах фірми Carlsson, «шестисотий» він став подвійно.

У доопрацьованій чотирьохдверці - модернізований бітурбоагрегат V12 об'ємом 5513 см3. Тюнінг-кіт CK60 передбачає встановлення нової програми управління, спортивного повітряного фільтра і переробленої випускної системи. І якщо до втручання мотор розвивав 517 сил і 830 Н • м, то після - вже 600 «коней» і 1024 ньютон-метра. Доза «озвірина» привела до того, що до першої сотні «шестисотий» Carlsson розганяється за 4,4 с проти 4,6 у базової машини. До речі, електронний обмежувач у тюнінг-версії знято - седан здатний летіти зі швидкістю 320 км / год (вихідна модель - тільки на 250).

mercedes-benz carlsson s600

 

У списку опцій по інтер'єру присутні оббивка сидінь більш якісної шкірою, металеві накладки на педалі, фірмові килимки і рульове колесо з рельєфними приливами і вставками з дерева або вуглепластика.

Швидкості серйозні, а тому тюнери не погребували поліпшити і інші аспекти. Наприклад, німці запропонують встановити новий модуль управління активним шасі Active Body Control, з яким кузов припадає до землі на 30 мм, або оснастити задню вісь механічним блокуванням диференціала (ступінь - від 30 до 100%). А до мішури, мабуть, віднесемо легкий аеродинамічний пакет і незрівнянні 20-дюймові колісні диски серії UL.