Бюро Carlsson загнало під капот седана Mercedes CLS 63 AMG ще сотню «скакунів»

ck63 rsСергей Удачин, drive.ru

Будь-яка модель концерну Daimler AG для німецьких тюнерів з Мерцигу - це виклик їх досвіду і майстерності у перетворенні звичайного автомобіля на джерело адреналіну і швидкості. Але є і особливі випадки. Наприклад, сама потужна і швидка заводська купеподібна чотирьохдверка - Mercedes-Benz CLS 63 AMG. Власну інтерпретацію седана під ім'ям CK63 RS спеціалісти з бюро Carlsson показали на мотор-шоу у Франкфурті.

Модернізація «бітурбовісімки» 5.5, в ході якої, зокрема, була перенастроєна керуюча електроніка і встановлена нова випускна система, збільшила віддачу двигуна з 558 к.с. і 800 Н • м до 649 сил і 900 ньютон-метрів. Це дозволило відіграти у заводського седана з пакетом AMG Performance Package дві десятих секунди в розгоні до сотні - у CK63 RS він займає 4,1 с. А от про зміни максимальної швидкості седана, найчастіше обмежуваної тюнерами для таких машин на значенні 300 км / год, німці промовчали.

Седан взули в оригінальні 20-дюймові катки з серії 1 / 10. Тюнери готові запропонувати їх клієнтам в одному з трьох варіантів кольорів (Brilliant Edition, Graphite Edition і Titanium Edition). 

ck63 rs

Інтер'єр седана обтягнули м'якою шкірою Nappa кольору Mokka Brown і алькантарою. Передня і дверні панелі оброблені коричневим матовим вуглеволокном. Логотипи бюро присутні повсюдно - вони видавлені на підголовниках крісел, нанесені на панелі і вставки, вишиті на килимках і підсвічені на алюмінієвих накладках порогів.

Щоб підкреслити і без того агресивний вигляд машини, для неї виготовили нову «губу» переднього бампера, дифузор і елегантний спойлер на кришку багажника. Все з вуглеволокна. Автомобілю виділили спортивні пружини, що занижують дорожній просвіт передньої осі на 30 мм, і фірмовий блок C-Tronic, регулюючий в цих же межах пневмоелементи задньої підвіски.