Компанія Mercedes-Benz зосередиться на створенні рядних "шісток"

300 sl gullwingРоберт Есенов, drive.ru

У квітні 2010 року концерни Daimler і Renault-Nissan домовилися про співпрацю, в тому числі і в сфері моторобудування. У найближчі роки інженери двох автогігантів будуть не тільки обмінюватися технологіями, а й розробляти нові двигуни. Йдеться про компактні атмосферні або наддувні агрегати з трьома або чотирма циліндрами. А паралельно німці будуть працювати над своєю одиночною програмою. В її рамках у середньостроковій перспективі ми повинні побачити цілий виводок різномастих моторів.

В інтерв'ю виданню Car інженер компанії Mercedes-Benz зізнався, що посилена робота в Штутгарті йде не тільки над невеликими «четвірками» нового покоління, а й над сімейством восьмициліндрових агрегатів робочим об'ємом не більше чотирьох літрів, і навіть над рядними шестициліндровими двигунами. Так-так, скоро в компанію до BMW знову долучиться Mercedes, який ставив агрегати схожої конструкції на свої моделі ще на початку та в середині ХХ століття. Нас чекають бензинові і дизельні рядні мотори як з одним турбокомпресором, так і з двома.

Рядними шестициліндровими моторами Mercedes-Benz оснащувати свої моделі з давніх часів. Подібний агрегат був у родстера SSK зразка 1928 року і, наприклад, у легендарного 300 SL Gullwing (на фото).

 

bmw та volvo

«Шістку» з рядним розташуванням циліндрів зараз можна зустріти під капотом автомобілів BMW і Volvo.

Хто знає, може, бензиновий агрегат зроблять, «розпилявши» нинішній двигун V12 M275 робочим об'ємом 5513 см ³? Якщо так воно станеться, ми отримаємо «шістку» з діаметром циліндра 82 мм, ходом поршня 87 мм, об'ємом 2,8 л і ланцюгом в газорозподільному механізмі. Імовірно, нові рядні мотори з шістьма циліндрами будуть ставити тільки на великі моделі Mercedes-Benz (від сімейства E-класу і вище), що, можливо, викликане тим, що рядні «шістки» менш компактні своїх V-подібних «побратимів». Зате мотори з розташуванням циліндрів в ряд більш збалансовані. Що у Мерседеса з цього вийде, ми дізнаємося ближче до 2015 року.