Пік ірраціоналізму. Німці випустили на ринг важковаговика - новий Mercedes ML 63 AMG

mercedes-benz ml63 amgРоберт Есенов, drive.ru

Спортивний позашляховик - вершина ірраціональних спонукань в автомобільному світі. Якою кількістю потужності їх не начини, якою жорсткою підвіскою не наділи, все одно подібні машини не зможуть доставити те задоволення, на яке здатні спочатку налаштовані під це автомобілі. І центр ваги розташований високо, і маса надто значна, і почуття єднання з машиною у водія розмито ... Але виробників це не зупиняє! Зустрічайте - новий Mercedes ML 63 AMG!

Найгрізніший в сімействі Mercedes ML? За зовнішності цього не скажеш. Так, колеса великі, передній бампер із збільшеними повітрозабірниками, а корму прикрашають чотири випускних патрубка, однак безформенній головній оптиці не вистачає драми, агресії, якщо хочете. Але вона прихована під капотом. В очікуванні натискання кнопки запуску знаходиться восьмициліндровий мотор робочим об'ємом 5,5 л. Агрегат з алюмінієвим блоком, двома турбокомпресорами і системою безпосереднього вприскування палива видає 525 к.с. і 700 Н•м (V8 6.2 у попередника розвивав 510 і 630 відповідно). Для порівняння, Porsche Cayenne Turbo з бітурбодвигуном V8 4.8 видає 500 сил і 700 Н•м, а BMW X6 M з «бітурбовісімкою» 4.4 - 555 «коней» і 680 ньютон-метрів.

mercedes-benz ml63 amg

Для кросовера доступний пакет AMG Performance. Його установка має на увазі збільшення тиску наддуву і віддачі - до 558 к.с. і 759 Н•м. Час розгону до 97 км/год скорочується до 4,6 с, а максимальна швидкість підскакує до 280 км/год. Краща паливна економічність - заслуга не тільки наддувної «вісімки», а й системи start/stop, і електромеханічного підсилювача керма змінної продуктивності. Але Mercedes ML 63 AMG нового покоління в змішаному циклі все має кращий апетит ніж пятидвірки BMW X6 M і Porsche Cayenne Turbo - 14,7 л/100 км проти 14,3 л та 11,5 л відповідно.

За замовчуванням Mercedes ML 63 AMG, споряджена маса якого становить 2265 кг (було 2310), комплектується семиступінчастим «автоматом» AMG Speedshift Plus, чий гидротрансформатор отримав нові підшипники, що зменшило втрати на тертя і поліпшило охолодження трансмісійного масла. До 97 км/год кросовер вистрілює через 4,7 с після старту. Моделі Porsche Cayenne Turbo і BMW X6 M досягають 97 км/год за 4,4 і 4,5 с відповідно. Максимальна швидкість у Мерседеса і BMW обмежена електронікою на 250 км/год, а Porsche здатний на 278 км/год.

mercedes-benz ml63 amg

У базове оснащення входять система стабілізації, дев'ять подушок безпеки, превентивна система запобігання зіткненням Pre-Safe, технології стеження за мертвими зонами і дорожньою розміткою.

Але, як це прийнято зараз, особливо німці пишаються поліпшеннями по частині економічності - витрата палива в змішаному циклі впала з 16,5 л/100 км до 14,7. І ще творці роблять акцент на ходовій частині, точніше, на системі Active Curve System, якою на попереднику не було. Це технологія запобігання крену кузова в режимі реального часу завдяки активним стабілізаторам поперечної стійкості з гідрозамками спереду і ззаду. Така система, наприклад, застосовувалася ще на пятидверці Porsche Cayenne першого покоління. Крім цього інженери відділення AMG перенастроювали еластокінематику підвіски і програму управління пневмопідвіски. На відміну від Мерседеса ML останнього покоління ML 63 AMG отримав новий електромеханічний підсилювач керма замість електричного.

mercedes-benz ml63 amg

  • Семидіапазонний «автомат» має три режими роботи - Controlled Efficiency, Sport і Manual. Активна підвіска може працювати також у трьох режимах - Comfort, Sport і Manual.
  • На передній осі встановлені гальмівні диски діаметром 15,4 дюйма, на задній - 13,6.

Прем'єра новинки відбудеться в рамках автосалону в Лос-Анджелесі, який відкриє свої двері 18 листопада 2011. У продаж на північноамериканському ринку автомобіль надійде в першому кварталі 2012-го. Крім іншого покупці також зможуть розраховувати на постійний повний привід з розподілом моменту в співвідношенні 40/60 на користь задньої осі, на шестипоршневі гальмівні механізми з перфорованими дисками і 20-дюймові легкосплавні катки вже «в базі». Не доведеться доплачувати за шкіряну обробку сидінь і дверних панелей, мультимедійний комплекс з навігацією і аудіосистемою Harman/Kardon, за підігрів і вентиляцію передніх крісел.