Mercedes-Benz здивував далекобійників рекламою нового Actros

рекламний банер actrosДля просування вантажівок і тягачів моделі Mercedes-Benz Actros, німецькі маркетологи провели веселу рекламну кампанію, в ході якої їм вдалося викликати схвалення цільової аудиторії - водіїв великогабаритного вантажного транспорту.

Відомий своєю креативністю концерн Daimler в черговий раз жартома домігся бажаного ефекту. Німцям вдалося в стислі терміни завоювати симпатію багатьох представників автоспільнота, а саме тих, хто управляє важкою технікою, оскільки нову рекламу Mercedes-Benz можна було розгледіти тільки з висоти вантажної кабіни.

Як повідомляє autoguide.com, до роботи були залучені фахівці з голландського рекламного агентства N=5. Разом з німцями голландці створили серію стікерів-наклейок, які в подальшому були розміщені на дахах легкових автомобілів. Як видно з рекламного ролика, кожна наклейка імітує автомобільний люк, з якого на далекобійника дивиться чоловік або жінка. Кожен персонаж реклами тримає в руках мобільний телефон, відеокамеру чи цифровий фотоапарат, збираючись сфотографувати вантажний автомобіль. Слоган, розміщений безпосередньо поряд із зображенням люка, нагадує про новий Mercedes-Benz Actros.

На деяких стікерах герої реклами жестами висловлюють своє захоплення. Втім, визначити, чи схвалюють вони вибір водія-далекобійника, який вже пересів на Mercedes-Benz Actros, або намагаються розповісти про власний незабутній досвід управління даною моделлю, досить складно. Машини з помітними наклейками роз'їхалися по автобанах Європи, радуючи всіх, хто сидів за бубликом вантажівок і тягачів, в незалежності від марки вантажних автомобілів.

Для інших учасників дорожнього руху ця рекламна кампанія могла залишитися непоміченою, якби не відеоролик, знятий в Нідерландах і схвалення колег по цеху, що з'явилися в Мережі.

 

Джерело: kolesa.ru