Mercedes-Benz E-Клас 2011р.: нові двигуни та вдосконалена трансмісія

Седан бізнес-класу з економічною витратою палива

Завдяки новим бензиновим двигунам і оптимізованій трансмісії, автомобілі Mercedes-Benz E-Класу 2011 підняли планку економічності у своєму сегменті на рекордний у своїй історії рівень. Витрачаючи в змішаному циклі всього 6,8-7,0 і 8,9 л * бензину марки «Супер» на 100 кілометрів шляху, автомобілі E 350 BlueEFFICIENCY і E 500 BlueEFFICIENCY є найбільш економічними моделями - кожна в своєму класі по потужності. З дебютом нових моделей BlueDIRECT V6 і V8 тепер всі бензинові та дизельні двигуни для автомобілів Е-Класу отримують безпосереднє уприскування. Крім того, зниженню витрати палива - в деяких випадках на цілих 20% - сприяють також серійно встановлювана функція «Старт-стоп ECO» та 7-ступінчаста АКПП 7G-TRONIC PLUS, яка відразу ж стає доступною і для чотирициліндрових версій **.

mercedes-benz e212

Буква «Е» в назві автомобілів Е-Класу в даному контексті вказує також і на їх Effizienz (нім. економічність): слідуючи своїй перевіреній часом формулою успіху, Е-Клас піднімає планку на нову висоту і наочно демонструє, як за рахунок інтелектуального поєднання технічних інновацій у всій силовій лінії автомобіля можна домогтися додаткового скорочення витрати палива. Так, наприклад, у випадку моделі E 350 BlueEFFICIENCY комбінація технології BlueDIRECT з системою впорскування третього покоління, нової АКПП 7G-TRONIC PLUS і серійно встановлюваній функції «Старт-стоп ECO» забезпечує на 20% меншу витрату палива, ніж у її попередниці, хоча при цьому номінальна потужність зросла на 10 кВт (14 к. с.) до 225 кВт (306 к. с.). Високотехнологічний агрегат V6 даного автомобіля обходиться тепер 6,8-7,0 л бензину марки «Супер» на 100 км (згідно NEFZ = Новий європейський їздовий цикл), що відповідає викиду 159-164 г CO2 на кілометр шляху. З розгоном з нуля до 100 км/год новий E 350 BlueEFFICIENCY справляється за 6,3 сек. Максимальна його швидкість обмежується електронікою на позначці 250 км/год. Аналогічний різкий приріст економічності демонструє тепер і новий E 500 BlueEFFICIENCY. Незважаючи на зменшення робочого об'єму (з 5461 см ³ до 4633 см ³), його бітурбований двигун V8 з технологією BlueDIRECT відзначився приростом потужності (з колишніх 285 кВт/388 к. с. до нинішніх 300 кВт/408 к. с.) та крутного моменту ( з 530 до 600 Н•м). Одночасно знизилося і споживання ним палива - на 17%: з 10,8 до 8,9 л/100 км * (у змішаному циклі згідно NEFZ). Це теж стало рекордом у своєму класі - при одночасно чудових динамічних показниках. Так, новий E 500 BlueEFFICIENCY з 0 до 100 км/год розганяється всього за 5,2 сек. А максимальна швидкість його обмежується електронікою на позначці 250 км/год.

Менше витрачаючи паливо: функція «Старт-стоп ECO» і АКПП 7G-TRONIC PLUS

Різкий приріст економічності двигунів BlueDIRECT - це в тому числі заслуга функції «Старт-стоп ECO», якою будуть за замовчуванням оснащуватися також чотирициліндрові бензинові та дизельні агрегати. Ця функція, розроблена фахівцями Mercedes-Benz для двигунів з примусовим запалюванням, завдяки технології безпосереднього запуску працює спонтанно і практично безшумно.

В якості автоматичної трансмісії для автомобілів Е-Класу буде ексклюзивно пропонуватися АКПП 7G-TRONIC PLUS **. Ця всебічно оптимізована 7-ступінчаста автоматична коробка передач стане частиною базової комплектації моделей E 250 BlueEFFICIENCY, E 350 BlueEFFICIENCY і E 500 BlueEFFICIENCY. Серед характерних ознак останньої версії цієї трансмісії: новий гидротрансформатор із зменшеним прослизанням, режим перемикання передач ECO з поліпшеним діапазоном передавальних відношень, а також додатковий масляний насос, який при автоматичній зупинці двигуна підтримує необхідний робочий тиск. Оптимізовані на тертя компоненти дозволяють у поєднанні з маловязким маслом знижувати робочий тиск.

Очевидний різкий приріст економічності: чотирициліндрові дизельні двигуни для Е-Класу

Функція «Старт-стоп ECO» і АКПП 7G-TRONIC PLUS забезпечують помітне підвищення економічності особливо на моделях Е-Класу з чотирициліндровими двигунами. Крім того, фахівці з двигунів вдосконалили регулювання тиску масла, а також ремінний привід та оснастили турбонагнітач, що працює на ВГ  саморегульованим компресором.

У результаті витрата палива і рівень викидів вуглекислого газу у моделей E 220 CDI BlueEFFICIENCY (125 кВт/170 к. с.) та E 250 CDI BlueEFFICIENCY (150 кВт/204 к. с.) разом з 6-ступінчастою МКПП складають тепер всього 5,0-5,3 л/100 км і 130-139 г/км відповідно. У разі автоматичної трансмісії ці показники знижуються на 16% до 4,9-5,3 л/100 км і 129-138 г CO2/км * відповідно. Таким чином, E 250 CDI BlueEFFICIENCY стає в сегменті автомобілів бізнес-класу найекономічнішою дизельною моделлю в своєму класі по потужності. Молодша дизельна модель, E 200 CDI BlueEFFICIENCY, чий агрегат розвиває 100 кВт (136 к. с.), в змішаному циклі витрачає близько 5,1-5,4 л палива на 100 км (134-141 г CO2/км) - причому як у поєднанні з 6-ступінчастою МКПП, так і в поєднанні з АКПП 7G-TRONIC PLUS.

Кращі представники бензинової лінійки - E 200 BlueEFFICIENCY і E 250 BlueEFFICIENCY

Оновлення трансмісії забезпечило приріст економічності і у випадку чотирициліндрових бензинових двигунів. Так, автомобіль E 200 BlueEFFICIENCY з двигуном потужністю 135 кВт (184 к. с.) і коробкою передач 7G-TRONIC PLUS вже зараз обходиться, згідно NEFZ, 6,5-6,9 л бензину марки «Супер» на 100 км (152 -160г CO2/км). При виборі 6-ступінчастою механічною коробки передач ці показники будуть виглядати так: 7,1-7,4 л/100 км (169-176 г CO2/км).

Модель E 250 BlueEFFICIENCY (150 кВт/204 к. с.), що оснащується виключно коробкою передач 7G-TRONIC PLUS, демонструє, згідно NEFZ, на 13% (6,6-7,0 л/100 км) меншу витрату палива, ніж колись. Викиди CO2 знизилися при цьому до 154-162 г/км. Таким чином, і автомобіль E 250 BlueEFFICIENCY показує рекордний результат в плані економічності у своєму класі.

E 200 NGT BlueEFFICIENCY - двопаливними представник бізнес-класу, що працює на природному газі і бензині

Модель E 200 NGT BlueEFFICIENCY з двопаливними двигуном (бензин + природний газ) довершує грунтовно оновлену палітру приводних агрегатів автомобілів Е-Класу. Чотирициліндровий агрегат цього седана розвиває потужність в 120 кВт (163 к. с.) і може працювати як на бензині марки «Супер», так і на природному газі. На додаток до бензобаку в цьому єдиному двопаливному (бензин + газ) представнику бізнес-класу безпечно розміщуються три ємності з природним газом: одна за спинками задніх сидінь, дві інші - під днищем багажника. Разом вони вміщують 121,5 л (19,5 кг) природного газу. При роботі на природному газі витрата палива автомобілем E 200 NGT BlueEFFICIENCY скорочується на 0,6 кг / км до 5,5 кг/100 км (у змішаному циклі згідно NEFZ). Що відповідає викиду 149 г CO2 на кілометр шляху. А в бензиновому режимі споживання палива знижується до 8,9 л на 100 км.

* Попередні дані для седана ** Виняток - модель E 200 NGT.

Джерело: drive.ru