Компанія Mercedes-AMG представила електросуперкар

Електричний суперкар Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell, показаний в 2010 році у Франкфурті, справив дуже сильне враження. Але його нащадок, представлений нині в Парижі, вражає ще більше. «Крило чайки» по імені SLS AMG Coupé Electric Drive - це найпотужніший, самий швидкий і взагалі най-най електромобіль всіх часів і народів. У всякому разі, серед серійних.

SLS AMG Electric Drive

При погляді спереду електромобіль відрізняється від бензинового SLS AMG бампером і пофарбованої в колір кузова гратами з «біонічними» отворами, які тут не тільки для краси, а й заради кращої аеродинаміки і правильного проходження потоку повітря через охолоджуючі модулі.

SLS AMG Electric Drive

Фахівці підрозділу AMG до всього іншого наділили нове купе «електричним звуком XXI століття»: з'являючись після натискання кнопки Power, він змінюється в залежності від швидкості, частоти обертання моторів і навантаження, а також відображає дорожню ситуацію і робочий стан машини.

Чотири електродвигуни (по одному на кожне колесо) наділені потужністю 552 кВт (750 к.с.) і максимальним обертовим моментом 1000 Н • м. Кожен мотор важить 45 кг і розкручується до 13 000 об/хв. Суперкар розганяється до 100 км/год за 3,9 с. Максимальна швидкість, як водиться, обмежена електронікою на позначці 250 км/год.

SLS AMG Electric Drive

Купе доступно в п'яти кольорах, але виключно електромобільних з них один: матовий забарвлення AMG electricbeam magno. У комплекті з ним покладається салон з карбоновими елементами і ексклюзивної шкірою з контрастним прострочуванням.

SLS AMG Electric Drive

Водій може вибрати один з трьох режимів роботи електродвигунів: C (Controlled Efficiency), S (Sport) і S + (Sport plus). Від них залежать швидкість і реакція на педаль акселератора. Місце тахометра зайняв дисплей, що показує інформацію про потужності, рекуперації енергії, режими трансмісії і заряд батареї.

Високовольтний акумулятор з рідинним охолодженням має ємність 60 кВт • год, електричне навантаження 600 кВт і максимальну напругу 400 В. Батарея важить 548 кг: вона складається з 12 модулів, кожен з яких містить 72 літієво-іонних акумулятора. Швидка зарядка від станції типу wall box (22 кВт) вимагає 3:00. Поповнення батареї від зарядок інших типів займає близько 20 годин.

SLS AMG Electric Drive

В цілях безпеки акумулятор в високоміцному алюмінієвому корпусі розміщений всередині клітки з вуглецевого волокна. Електроніка веде безперервний моніторинг усіх систем, і в разі аварії високовольтне обладнання вимикається за частки секунди. Всі контакти мають комплексний захист, всі високовольтні кабелі отримали помаранчеве кольорове маркування, щоб уникнути плутанини.

SLS AMG Electric Drive

Також, щоб не було плутанини, на боці суперкара красується шильдик Electric Drive. До речі, зупиняють електричний драйв композитні гальма, виготовлені з кераміки і вуглеволокна: вони на 40% легше звичайних чавунних.

Модель Mercedes-Benz SLS AMG Coupé Electric Drive, за словами німецьких інженерів, задає нові стандарти для машин з електричним приводом в таких областях, як ефективність акумуляторів, продуктивність і вага. Електрокупе вийде на ринок в 2013 році. Ціна в Німеччині (включаючи 19% ПДВ) складе 416 500 євро.

Константин Болотов, drive.ru