Компанія Mercedes-Benz створює електричний B-клас

Компанія Mercedes-Benz давно мала намір випустити на ринок масовий електромобіль і в цьому вирішила скооперуватися з американською фірмою Tesla, яка повинна допомогти європейським автобудівникам в проектуванні і будівництві електричної начинки серійної моделі. Раніше за всіма прогнозами таким пілотним апаратом для партнерів повинен був стати A-Class E-Cell, але тепер вибір змінений. Майбутній конвеєрний електрокар компанії - це B-Klass E-Cell (дорогущий суперкар SLS AMG E-Cell, зрозуміло, не в рахунок).

Mercedes_benz B-Class E-Cell

Творці легковиків Tesla поділяться з німцями своїми напрацюваннями по електромоторів, батареям, перетворювачів і тому подібного. Днями, до слова, засновник компанії, Елон Маск, зробив довгостроковий прогноз: «Через 20 років більше 50% випущених в світі нових автомобілів будуть чисто електричними».

З B-класом інженери чого тільки не робили: паливні елементи ставили і в гібрид перетворювали. Останній, B-Class E-Cell Plus, глядачі могли побачити у Франкфурті в минулому році. Тепер же, за інформацією інсайдерів, німці схиляються до чисто батарейної версії. Аргументи: вона виявиться набагато простіше гібрида, а попит на акумуляторні легковика на одному з пріоритетних ринків - у США - зростає. До 2014 року, коли «зелений» B-клас повинен встати на конвеєр, покупка стовідсоткового електромобіля в очах багатьох буде здаватися більш привабливою, ніж придбання «проміжного рішення», тобто двоякорухомого авто або електрокара із збільшеною дальністю ходу за рахунок додаткового ДВЗ+генератора. Благо проблем з зарядної інфраструктурою в тих же Штатах немає.

Mercedes_benz B-Class E-Cell

Якщо з гібридного B-класу викинути ДВЗ, машина не тільки виявиться простіше, але і легше, а значить, з'явиться можливість поставити в неї більше акумуляторів.

Леонид Попов, drive.ru